  • 1. Data: 2011-08-02 19:37:02
    Temat: Lakiernik Blacharz.. Wejherowo Reda Rumia Gdynia z OC sprawcy
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    no i stalo sie, jakas piekna women blondi wjechala mi w bok
    obryska i lekkie wgniecenia na drzwiach i tylnym blotniku

    gdzie moglbym to zrobic z OC sprawcy, jak to rozgrysc ???
    da sie na tym zarobic?:)

    auto rocznikowe 2000 seat ibiza
    plichta w wejherowie wycenil robote na 2tys i mowia ze bezgotowkowo tyle
    wyciagna
    naprawy wykonuja na jakies lekierach wodnych, no ja sie tam nie znam
    chce tylko to nalezycie naprawic i zeby za 4-5lat nie wylazla rdza

    przy okazji mam kilka poprawek w innych miejscach
    ta auto warte jakies 15-13tys nawet mniej

    priorytet to naprawa z OC,
    jesli znajdzie sie ktos kto zrobie reszte napraw za przyzwoita cene to z
    checia
    go odwiedze, jak narazie dokola slysze nie warto...

  • 2. Data: 2011-08-03 13:05:53
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-08-02 19:37, Kris_Poland pisze:
> [...]
    > naprawy wykonuja na jakies lekierach wodnych, no ja sie tam nie znam
    > chce tylko to nalezycie naprawic i zeby za 4-5lat nie wylazla rdza

    Nie bardzo rozumiem - znalazłeś przecież Plichtę bezgotówkowo :|, czego
    więc jeszcze szukasz?
    Chyba, że po otrzymaniu odszkodowania do ręki chcesz zrobić jeszcze
    taniej? Mogę Ci dać namiary, ale wiadomo że jak tanio, to bez gwarancji itp.

  • 3. Data: 2011-08-03 14:28:29
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-08-02 19:37, Kris_Poland pisze:

    > auto rocznikowe 2000 seat ibiza

    > ta auto warte jakies 15-13tys nawet mniej

    Zweryfikuj sobie tą wartość, bo znacznie bliżej jej do kwoty
    czterocyfrowej (i to nie koniecznie z "9" po lewej stronie), niż 13-15
    kzł...

    A co do meritumu - z OC sprawcy robić się zawsze opłaca, ale namiarów na
    żaden warsztat z twoich stron nie znam.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2011-08-03 21:25:39
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > Chyba, że po otrzymaniu odszkodowania do ręki chcesz zrobić jeszcze
    > taniej? Mogę Ci dać namiary, ale wiadomo że jak tanio, to bez gwarancji

    a tak to nie chce
    slyszalem o kims na debogorzy wybudowanie
    gdzies na mostowej ulicy
    ale opini nie znam, ktos kojarzy?

  • 5. Data: 2011-08-03 21:26:35
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > kzł...
    >
    > A co do meritumu - z OC sprawcy robić się zawsze opłaca, ale namiarów na

    z tego co wiem to wycenia to mi w przeciagu 2 dni
    dziwna sprawa, wycena bedzie jedna bez wzgledu czy na konto czy dla
    jakiegos serwisu naprawiajacego

  • 6. Data: 2011-08-03 21:49:13
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-08-03 21:26, Kris_Poland pisze:

    > dziwna sprawa, wycena bedzie jedna bez wzgledu czy na konto czy dla
    > jakiegos serwisu naprawiajacego

    przepraszam - a co ma wysokość odszkodowania do formy wypłaty?

  • 7. Data: 2011-08-03 23:24:44
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-08-03 21:26, Kris_Poland pisze:

    > z tego co wiem to wycenia to mi w przeciagu 2 dni
    > dziwna sprawa, wycena bedzie jedna bez wzgledu czy na konto czy dla
    > jakiegos serwisu naprawiajacego

    Tyle, że jak wycenią do wypłaty w gotówce i wypłacą, to już raczej nic
    więcej nie dostaniesz. Ale jeśli weźmie się za to warsztat, to po
    rozebraniu rzeczoznawca przyjedzie drugi raz obejrzeć bebechy
    (warsztatowi zależy), a poza tym warsztat podeprze się fakturami (choćby
    części kupował od żony właściciela, jak ANRO). A przede wszystkim... w
    przypadku naprawy bezgotówkowej masz to gdzieś - oddajesz i odbierasz, a
    boxowanie z ubezpieczalnią zostawiasz warsztatowi (bez obaw - nie tracą
    na tym).

    Pozdr,

  • 8. Data: 2011-08-04 00:00:36
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tyle, że jak wycenią do wypłaty w gotówce i wypłacą, to już raczej nic
    > więcej nie dostaniesz.

    ale mowilem kolesiowi ze nie mam czasu, nie bylem w serwisie bo kiedy
    a on ze to nie robi, ze to jeden kij... wiec wyplacaja sporo hmmm??

> [...]
    > bezgotówkowej masz to gdzieś - oddajesz i odbierasz, a boxowanie z
    > ubezpieczalnią zostawiasz warsztatowi (bez obaw - nie tracą na tym).

    tak, w przypadku wiekszej kraksy to pewnie tak
    tu jest obcierka drzwi i blotnika, byc moze gdzies tam blachy do wyrownania
    gosc sam nie mogl stwierdzic bo te drzwi maja wyzlobienia/profil fabryczny

  • 9. Data: 2011-08-04 08:11:35
    Od: k...@o...pl

    > tu jest obcierka drzwi i blotnika, byc moze gdzies tam blachy do wyrownania

    W zeszlym roku mialem obcierke. Do malowania 2 drzwi, slupek (VW T4).
    Ubezpieczenie chcialo wyplacic 1600zl, lakiernik wystawil im fakture na 3600.
    Zaplacili. Oczywiscie jemu a nie mi.
    Ubezpieczalnie zawsze zanizaja kosztorysy. Sam nic nie wywalczysz, chyba, ze
    podeprzesz sie rachunkami za kupione elementy. Warsztat, ktory ma wprawe w
    walce z ubezpieczalniami wie, gdzie chca go powiezc i ile za co mozna sobie
    winszowac. Dla przykladu w moim t4 demontaz i montaz tapicerek w aucie (a ze to
    multivan to troche tego tam jest) oszacowano na 0.4 rbh ;)
    Drugi przyklad. Motocykl wart jakies 13 tys. Lekki szlif naprawiany z OC
    sprawcy. Ubezpieczalnia robi kosztorys na 4 tysie, serwis na 11 tys. Wolalem
    wziac kase niz moto naprawiac, walczylem z nimi ze 2 miesiace, w koncu
    wyplacili 7 tys.
    kapec

  • 10. Data: 2011-08-04 23:50:19
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wolalem
    > wziac kase niz moto naprawiac, walczylem z nimi ze 2 miesiace, w koncu

    i 4 tys poszlo sie bujac?