  • Data: 2010-11-17 00:35:26
    Temat: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "jcm" ibuqvc$2gmq$...@n...mm.pl

    > Pozostałem przy Era Tak-Tak /zarejestrowany na firmę, doładowuję i otrzymuję
    faktury z bluemedia/.
    > Więcej połączeń odbieram niż wykonuję. 29gr/min plu ew. promocje i mi wystarczy. Z
    zasięgu jestem bardziej zadowolony niż w Orange
    > /chociaż kiedyś w O. było lepiej, ale to było dawno i nie prawda/.

    Do mnie dzwoni jakiś idiota (od ponad roku) który potrafi bredzić
    przez telefon (jak nie przymierzając J.F. z tej grupy) przez
    kilkadziesiąt minut. Może i ja przejdę na doładowywanie przez
    odbieranie...

    Jest problem -- idiota potrzebuje ,,doładowania'' z mojej strony.
    (podtrzymywania ,,rozmowy'') Nie muszę mówić rozsądnie, wystarczy,
    jak mówię cokolwiek. :) Ponieważ rozmowy telefoniczne nie są obojętne
    dla zdrowia, zrezygnowałem z ,,konwersacji'', ale teraz mam słuchawkę BT.

    Bredzenie (podtrzymujące ,,rozmowę'') nie jest uciążliwe -- można
    spokojnie robić przy tym coś innego, i to nie tylko dłubać w zębach.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'