    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Łajdactwo Polskiej Telefonii Komórkowej
    Date: Tue, 16 Nov 2010 19:59:10 +0100

    "J.F." 2...@4...com

    > Ale .. Tobie radze w ogole nie pisac, bo sam nie wiesz co i komu zarzucasz :-)

    Tobie na pewno zbyt szybko skończyły się proszki.
    I choć to proszki na głowę -- nie od bólu głowy.
    Dziurę ma nie każdy operator (jak próbujesz wyjaśniać)
    niemal w centrum dużego miasta, ale Ty masz w swojej głowie.

    Zarzucam przeniesienie ekspresowe numeru bez zachowania okresu wypowiedzenia -- ja
    nie prosiłem o ekspres, ale o normalne przeniesienie i dodałem nawet, że wolałbym,
    aby przeniesienie trwało przynajmniej kilka dni, w czasie których bym wykorzystał
    zgromadzone w Plusie minuty.

    To jeden zarzut -- brak zachowania okresu wypowiedzenia.
    Drugim są niechciane usługi płatne.
    Trzecim brak zasięgu -- nie na zadupiu, ale całkiem blisko jednego z większych miast
    w tym kraju.

    -=-

    Jeśli w UKE też będą równie mądrze podchodzili do tego, co napiszę -- wolę czas
    przespać.
    Zarzuty są konkretne, a że dodaję do nich szerokie opisy (być może zbyt obszerne --
    być
    może nie potrafisz ich przeczytać, by może nie mieszczą się w Twojej głowie) to inna
    sprawa, ale obok obszerności, dodaje też ,,wersję skróconą'' dla tych, którzy gubią
    się
    w natłoku liter.

    Ciekawe, jak Polacy czytają choćby jedną książkę rocznie, skoro nie potrafią nawet
    przeczytać par zdań, zanim odpowiedzą, kompromitując się przy okazji tego
    odpowiadania
    nazywaniem zadupiem coś, co leży tak blisko centrum jednego z większych miast kraju.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'