eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLaguna II - psujące się auto!? › Re: Laguna II - psujące się auto!?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Laguna II - psujące się auto!?
    Date: Wed, 27 Jul 2011 11:57:25 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <j0one6$rf7$1@news.onet.pl>
    References: <j0j926$2jo$1@news.onet.pl> <j0oj68$5k4$1@mx1.internetia.pl>
    <j0omfu$mqa$1@news.onet.pl> <j0omno$o59$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: afft133.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1311760646 28135 95.49.149.133 (27 Jul 2011 09:57:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jul 2011 09:57:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <j0omno$o59$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2387928
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-27 11:45, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:
    >
    >>> Niby producenci aut nie mogą już "niedopuszczać" innych producentów
    >>> częsci/serwisów, ale robią to przez zaporowe ceny. Czyli robiąc mały
    >>> warsztacik musisz parę milionów (!) wyrzucić by być przygotowany na
    >>> podstawowe marki u nas spotykane. A za parę lat okaże się że nowy model
    >>> wymaga nowego interfejsu. A stare auta ludzie chcą naprawiać tanio, a
    >>> tak zaopatrzony warsztat byłby droższy niż ASO...
    >>>
    >>
    >> Myślę, że to jeszcze nasza polska mentalność nakłada się na na to. Bo
    >> zapytaj Niemca, który płacił za kod do radia. Zapytaj Holendra, który
    >> płacił tylko za podłączenie do kompa. No i ceny w autoryzowanych
    >> serwisach - skoro tam godzina kosztuje koło 100 zł albo i więcej,
    >
    > 100 zł to by było mało, za 100 zł to w Norauto możesz się nie wmieścić.
    >
    >> a na dodatek na części dodają swoją 200% marżę...
    >
    > Nie - to producent (importer) części dyktuje takie ceny części, ASO
    > tylko ma obowiązek je stosować.
    > ASO trochę na tym zarabia, ale na pewno nie 200%.
    > Porównywałem ceny części oryginalnych z rynku i ASO, narzut był kilka
    > razy mniejszy niż twierdzisz.
    >
    > Po prostu Renault żyje z tego że ich auta psują się na potęgę.
    > Renault, a nie ASO, które uciekają od niego dość chętnie.

    Nie ma doświadczań z ASO z innymi markami tylko Renault - może i marże
    są niższe ale jak zaczęły się u mnie problemy. Tzn 3 dni było ok, po
    czym godzinę źle..., nieistotne - pewnego razu nie dało się jechać więc
    dla własnego spokoju zadzwoniłem po assistans (w końcu po to płacę by
    móc skorzystać) i zawieźli auto do ASO - ok pomyślałem sprawdźcie co się
    zepsuło wyceńcie naprawę i zobaczę. Okazało się, że zapłaciłem prawie
    300 zł za - podłączenie do kompa, rozkręcenie i przedmuchanie
    przepływomierza. A na pytanie co się zepsuło - powiedzieli, że nie
    wiedzą i musieli by rozszerzyć diagnostykę - oj szlag mnie trafił 300 zł
    i do niczego nie doszli.

    Ariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: