  • 21. Data: 2015-08-30 23:12:22
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message
    news:55e365d2$0$27528$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > wytrzymała. Jak masz naładować 3500-4000 mAh w rozsądnym czasie to jednak
    > modyfikujesz łądowarki.
    >
    > Nie zmienia to faktu, że taki Android będzie się ładował chińskim
    > kabelkiem microusb podłączonym do radia w samochodzie. Jednak nie tak
    > wydajnie jak w oryginale (co przy pełnym użyciu smartphonu powoduje zastyg
    > w % baterii lub nawet spadek naładowania. Mnie osobiście jeszcze nigdy się
    > nie zdażyło by na oryginalnej ładowarce i kablu, podłączonych do zdrowej
    > sieci energetycznej telefon tracił % zamiast zyskiwać - niezależnie jak

    Budujesz całą sieć wymówek a prawda jest taka, że źle
    zaprojektowany smartfone potrzebuje po prostu więcej niż
    typowy system ładowania przez USB jest w stanie dostarczyć.

    I zdrowa czy niezdrowa sieć energetyczna nie ma tu nic do rzeczy,
    bądźmy poważni... Typowy bezpiecznik to 16A dla 230VAC :-)

    > Nie dziwię się Twoim doświadczeniom skoro tego badziewia nie idzie
    > podłączyć do innego kabla i chyba ładowarki jak ajplowa :)

    I tu się bardzo mylisz. Proponuję abyś nie zabierał głosu w temacie
    o którym nie masz bladofiołkowego pojęcia. Kabel Apple kończy
    się typowym wtykiem USB-A, takim samym jak kabel mikro-USB
    do tego smartfona co się nie potrafi doładować w czasie grania YT.
    iPhone możesz sprawnie naładować z każdej ładowarki, oryginalnej
    lub nie, sieciowej lub samochodowej, Samsunga czy Motoroli, bez
    różnicy, i nie musisz mu szukać wymówek o niezdrowej sieci energetycznej.

  • 22. Data: 2015-08-31 00:27:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    to zależy jaki telefon i jaka gra i czy to YT leci z GSM czy z WIFI.
    Pszemol o tym wie, debilem nie jest, wiec jest trolem :)

    > Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
    > Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.

    w 100% się zgadza. Kupując za 450zł nowy telefon który ma 70% możliwości
    iPhona, nie należy się łudzić że kable będą zawierały miedź a ładowarka
    będzie dysponowała zapasem mocy

    > Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.

    bo jak się płaci fortunę za sprzęt, wypadałoby żeby ładowarka dawała
    radę? Zgadzasz się? Natomiast do marnego telefonu z androidem, też można
    kupić ładowarkę 2A, albo ją zmajstrować samemu za 15zł. Można też kupić
    przeciętny telefon z androidem, ale sprawdzonej firmy - na pewno
    ładowarka da radę. Można też kupić telefon z androidem który ma taki
    mikro ekranik jak ten który stosowano w iPhone4. Wtedy do ładowania
    można użyć ładowarki za 0.99usd i da radę.
    ToMasz
    PS
    Jakiego Ty masz iPhona?

  • 23. Data: 2015-08-31 00:36:42
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-31 00:27, ToMasz wrote:

> [...]
    >
    > w 100% się zgadza. Kupując za 450zł nowy telefon który ma 70% możliwości
    > iPhona, nie należy się łudzić że kable będą zawierały miedź a ładowarka

    Nie mow hop, pytajacy nie podal co to za telefon. Jeszcze sie okaze, ze
    to iPhone... ;]

  • 24. Data: 2015-08-31 01:25:37
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-08-30 o 23:12, Pszemol pisze:

    > Budujesz całą sieć wymówek a prawda jest taka, że źle
    > zaprojektowany smartfone potrzebuje po prostu więcej niż
    > typowy system ładowania przez USB jest w stanie dostarczyć.

    Pszemol, człowieku czego ty chcesz? Wyjaśniłem ci, że producent
    przygotował urządzenie i dostarczył do klienta z konkretną ładowarką i
    okolicznymi akcesoriami. Na tych akcesoriach ładowanie przebiega
    bardziej niż poprawnie. Oprócz tego zaprojektował urządzenie tak, by
    ładowała się z byle czego, podłączone byle czym, choć nie tak wydajnie
    (ajfon tego nie potrafi).

    Wytykanie, że na przedziwnych akcesoriach kilka modeli z rzeszy
    dostępnych ze środowiska Androida nie działa w pełni wydajnie i
    przeciwstawianie tego ajfonowi, który bez specjalnego kabla (który
    potrafi się rozpieprzyć od samego leżenia) nie podładuje się w ogóle, to
    chyba lekka kpina.

> [...]
    > lub nie, sieciowej lub samochodowej, Samsunga czy Motoroli, bez
    > różnicy, i nie musisz mu szukać wymówek o niezdrowej sieci energetycznej.

    Jakie ty masz doświadczenia z telefonami androida? Którymi telefonami
    Adnroida?

    Ja mam Lenovo K3 Note. 5,5calowe bydle. Uruchomiona nawigacja, janosik,
    rejestrator i puszczona muzyka, telefon podłączony chińskim kabelkiem do
    wejścia USB w samochodowym radio. Nic się nie rozładowuje.
    Telefon podłączony oryginalnym kablem do oryginalnej ładowarki leci
    zawsze w górę niezależnie co na nim robię.

    To że filozofia związana z Androidem pozwala by praktycznie każdy
    zbudował sobie takie urządzenie i czasami ktoś to zbuduje źle, nie
    sprawia że całe środowisko ma problem (jak widzisz po moim przykładzie)
    ani nie sprawia automagicznie, że rozwiązania z ajfona stają się lepsze
    (fuck logic).

    Podsumuję tak by nie było wątpliwości - Android pozwala ci wybrać model
    pasujący pod twoje potrzeby i kieszeń, jeżeli oszczędzałaś, robiłeś
    jakieś zbyt wielkie kompromisy lub zwyczajnie głupio wybrałeś to jest
    twój problem, czemu to uogólniasz do całego środowiska gdzie inni takich
    problemów nie mają?

  • 25. Data: 2015-08-31 01:34:51
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-08-30 o 23:05, atm pisze:

    > Ja to rozumiem, Ty to rozumiesz a ten pan obok, ktory placi za pudelko
    > od pasty do zebow juz nie musi. On kupuje telefon z Androidem i ten
    > telefon mu sie grzeje. Zreszta mi tez sie to nie podoba, zdecydowana
    > wiekszosc telefonow z gornej polki w tym sezonie jest obarczona tym
    > problemem, no i sa to telefony z Androidem. Gdyby Pszemol napisal tu, ze
    > w iPhone nie ma tego problemu mialby racje. Placac takie pieniadze nie
    > czuje sie zobowiazany wnikac gdzie jest problem.

    Nie wiem co ci powiedzieć. Mój się jakoś przesadnie nie grzeje. Masz
    wybór, dokonaj go rozsądnie.

    > Bo to co ostatnio robia producenci flagowych telefonow z
    > Androidem to zart jakis, juz ktos osiagnal swiety graal czyli 4K?
    > A wszystko po to, zeby na 10 minut zalozyc VR okulary, chwile sie
    > pobawic i nieco pozniej polozyc je obok okularow 3D dołączanych do
    > telewizora, ktore zbieraja kurz od samego zakupu.

    Powtórzę - problem wynika z doboru firm. Mnie się np. nie podoba co
    robią ze swoimi telefonami Samsung, Sony, HTC czy LG i dlatego NIE
    KUPUJĘ ich wyrobów. Gdzie tu krytyka do Androida jako całości?
    Argument o kupującym pastę też do mnie nie trafia. Wyborów dokonujesz
    każdego dnia, przy kupnie TV, ekspresu, bułki w sklepie czy skarpetek na
    targu. Jak wybierasz źle to krytykuj ten wybór, ewentualnie odwróć się
    od marki, uogólnianie tego na całe środowisko jest trochę dziwne.

    > Zalezy od punktu widzenia, to samo mozna byloby powiedziec o kims kto
    > kupuje Lotusa, po co przeplacac jesli mozna kupic za mniejsze pieniadze
    > Nissana czy podkreconego Golfa, ktory go zje w zakresie podstawowych
    > parametrow.

    Ale te porównania Pszemola, których teraz bronisz, mają analogię raczej
    w "Nie kupię samochodów Volkswagena, bo Lupo ma mało miejsca z tyłu" -
    bez sensu.

  • 26. Data: 2015-08-31 02:55:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > bardziej niż poprawnie. Oprócz tego zaprojektował urządzenie tak, by
    > ładowała się z byle czego, podłączone byle czym, choć nie tak wydajnie

    Zapytałeś czy kolega "RageOfHonor" ma swoje problemy
    z ładowaniem przy użyciu oryginalnej ładowarki?

    iPhone też nawiasem mówiac ładuje się z byle czego.
    W aucie np. ładuję go z ładowarki która została mi
    w spadku od Blackberry Torch, który się już dawno rozleciał.
    Więc nie siej dezinformacji na temat iPhone, bardzo proszę.

> [...]
    > ajfonowi, który bez specjalnego kabla (który potrafi się rozpieprzyć od

    Twoje emocje godne są fanatyka - jihadzisty :-)))
    Maczetę już naostrzyłeś?

    > Jakie ty masz doświadczenia z telefonami androida?
    > Którymi telefonami Adnroida?

    A to my tu omawiamy moje doświadczenia?
    A nie dyskutujemy nad problemem poruszonym w tym wątku
    przez kolegę RageOfHonor że mu się rozładowuje przy YT?

> [...]
    > wejścia USB w samochodowym radio. Nic się nie rozładowuje.
    > Telefon podłączony oryginalnym kablem do oryginalnej ładowarki leci zawsze

    Wnioskuję z powyższego, że podłączony w samochodzie nie leci w górę?

> [...]
    > środowisko ma problem (jak widzisz po moim przykładzie) ani nie sprawia
    > automagicznie, że rozwiązania z ajfona stają się lepsze (fuck logic).

    No rozwiazania z iPhone są wyraźnie lepsze.
    Jeśli Ty nie widzisz przewagi działania natywnego kodu nad
    tą profanacją wydajności wymagającą kilkunastu Dalvików
    to już nie mój problem :-)

> [...]
    > zbyt wielkie kompromisy lub zwyczajnie głupio wybrałeś to jest twój
    > problem, czemu to uogólniasz do całego środowiska gdzie inni takich

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem bo znów stawiasz chochoła i z nim
    walczysz.

  • 27. Data: 2015-08-31 03:00:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message

    > to zależy jaki telefon i jaka gra i czy to YT leci z GSM czy z WIFI.
    > Pszemol o tym wie, debilem nie jest, wiec jest trolem :)

    Nie, nie wiem... u mnie w iPhone4 nie zależy czy YT leci
    z GSM czy z WIFI to nigdy stan baterii nie spada w czasie
    ładowania. Skąd więc miałbym wiedzieć - to dylematy
    Wasze, androidowców, nie moje :-)

    > w 100% się zgadza. Kupując za 450zł nowy telefon który ma
    > 70% możliwości iPhona, nie należy się łudzić że kable będą
    > zawierały miedź a ładowarka będzie dysponowała zapasem mocy

    Ja nie jestem do końca pewny czy to wina ładowarki...

    > bo jak się płaci fortunę za sprzęt, wypadałoby żeby ładowarka dawała radę?
    > Zgadzasz się? Natomiast do marnego telefonu z androidem,
    > też można kupić ładowarkę 2A, albo ją zmajstrować samemu za 15zł.

    Obawiam się, że to nie jest wina ładowarki tylko samego telefonu.

    > Jakiego Ty masz iPhona?

    Nieuważnie czytasz? Ciągle tego samego... od pewnie już 5 lat.

  • 28. Data: 2015-08-31 03:05:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Nie mow hop, pytajacy nie podal co to za telefon.
    > Jeszcze sie okaze, ze to iPhone... ;]

    Jeśli od lutego nie wymienił to wnioskować można że ma S3:

  • 29. Data: 2015-08-31 12:00:20
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-31 01:34, PlaMa wrote:

    > Nie wiem co ci powiedzieć. Mój się jakoś przesadnie nie grzeje. Masz
    > wybór, dokonaj go rozsądnie.

    Nie mam z tym problemu: jakis czas temu kupilem LG G2, jestem bardzo
    zadowolony, jedyny niedostatek to 16GB wbudowanej.
    Jednak ktos kto nie wnika w kazdy nowy procesor na rynku a chce kupic
    flagowca w tym roku ma duza szanse naciac sie na grzalke. Jesli nie kupi
    Samsunga lub LG to najprawdopodobniej bedzie mial goraca przyjemnosc z
    S810. No chyba, ze zainstaluje latke od HTC, ktora obnizy taktowanie. Wg
    mnie to nie fair, ale coz.
    Oczywiscie rozumiem, ze Android tutaj w ogole nie jest winny ale problem
    pojawil sie chyba tylko w tym kregu. Ktos jeszcze instalowal S810?

> [...]
    > targu. Jak wybierasz źle to krytykuj ten wybór, ewentualnie odwróć się
    > od marki, uogólnianie tego na całe środowisko jest trochę dziwne.

    Chcesz kupic tegorocznego diesla z wyzszej półki, okazuje sie, ze glowny
    dostawca filtrow DPF nawalil i szybko sie zapychja. Nie jest to wina
    diesli jako takich ale dotkniety jest tylko ten przedzial rynku moto.
    Benzynowce sa od tego problemu wolne. Pozostaje kupic Samsunga, ale jak
    sam wspomniales - nie chcialbys go, LG rowniez odrzucasz. Co pozostaje z
    tegorocznych mocnych flagowych telefonow?

    > Ale te porównania Pszemola, których teraz bronisz, mają analogię raczej
    > w "Nie kupię samochodów Volkswagena, bo Lupo ma mało miejsca z tyłu" -
    > bez sensu.

    Bo malo precyzyjnie sformulowal kwestie "ch&*jowych smartfonach z
    Androidem". Co to za telefony, Pszemol - moglbys doprecyzowac?
    A bronie a wlasciwie racjonalizuje zakup iPhone'a. Zakup flagowca z
    Androidem w kwestii wielu parametrow rowniez mozna znawac glupota.
    Wydajnosc procesora juz od dluzszego czasu sie marnuje, mikronowe
    piksele zdecydowanej wiekszosci nie sa potrzebne, aparat nawet w dosc
    starym G2 jest bardzo dobry. Co pozostaje? Wyglad, lans? Sporo znajdzie
    sie tu przeslanek, ktore pwoduja, sprzedaja sie przeplacone urzadzenia
    jak wlasnie iPhone czy S6 Edge.

  • 30. Data: 2015-08-31 16:25:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" mrvg22$udc$...@d...me

    Mam dwa urządzenia na Androidzie -- oba można ładować w trakcie bardzo
    silnego obciążenia. Mam różne przewody (także do dysków USB, z innymi
    końcówkami USB) i różne ładowarki. Mam ładowarkę (z koncentryczną
    końcówką) za 2 pln -- bardzo dobrą i mam dysk z bardzo krótkim
    i grubym przewodem -- bardzo złym. W samochodzie mam dwie ładowarki.
    Jedna z Chin (padł przewód) jedną bardzo brzydką (bez przewodu)
    z Realu -- za 5 pln. Ta z Realu ma dwa wyjścia kształtu USB
    i przelotkę do zapalniczki.

    W Auchan można czasami kupić za kilka pln bardzo ładne zasilacze na 2 czy
    3 gniazda kształtu USB (z bardzo przyjemnego plastyku) wsuwane do gniazda
    zapalniczki w samochodzie.

    Na DX można kupić ładowarkę samochodową z 3 gniazdami kształtu
    USB i z 3 przewodami -- za 18 pln. Nie znam jakości. Identyczny
    zasilacz w tej samej cenie ma tylko 1 przewód USB -- tez na DX.

    Ogólnie -- cena nie jest skorelowana z jakością czy użytecznością.
    Podobnie z grubością przewodu.

    Co do długości przewodów -- mam długi, bardzo ładny przewód USB, który daje
    spore straty. Przewód ten kosztował 10 pln (podczas gdy inne kosztowały
    2 razy mniej) i ma około 150 centymetrów długości a jego izolacja zewnętrzna
    jest pleciona z jakiegoś nylonu -- HiEnd... :)

    Oryginalny przewód z Monstera padł bardzo szybko.

    Podobnie szybko padł akumulator Overmaxa -- obecnie czasami ładować go trzeba
    do pełna przez kilka dni, czasami **kilka sekund**. Na luzie starczyć potrafi
    ten akumulator nawet na kilkanaście godzin (zwłaszcza wtedy, gdy ładowany był
    przez tydzień) a pod silnym obciążeniem można go rozładować w kilka minut. :)

    -=-

    Monster to gówienko. Overmax -- podobnie.
    Ale dysk Samsunga był ponoć dobry -- przewód ma krótki,
    gruby i słaby pod względem wydajności energetycznej.

    Inny dysk miał przewód ładny, bardzo cienki, bardzo długi -- i bardzo
    dobry pod względem przepustowości energetycznej.

    -=-

    Brak akumulatora w Overmaxie nie przeszkadza ani trochę -- i tak nie można
    tego tabletu używać poza ciemnymi miejscami. (czyli na ,,słońcu'') Do tabletu
    jest niemal stale doczepiony pałer bank (za niespełna dychę plnów) a do tego
    mam dwa zasilacze z końcówką koncentryczną -- fabryczny i dokupiony za 2 plny.

    Próba rozkręcenia Overmaxa nie powiodła się -- nie wiem, jak wymienić akumulator na
    nowy.

    -=-

    Rozglądam się za samoledem z LTE.

    --