  • 31. Data: 2015-08-31 19:08:14
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ja nie jestem do końca pewny czy to wina ładowarki...

    na 99.999999%
    ja tak miałem jak pojechałem chyba z 10 lat temu z nawigacją w telefonie
    ethen glofiish cośtam. GPS, transmisja danych, wyświetlacz na maksa -
    "prądu brakło" mimo włączonej ładowarki. ładowarka z napisem 1A dająca
    330mA.
    Co pół roku ktoś pyta o to samo, tylko telefony się zmieniają, ładowarki
    te same albo gorsze. JA wtedy zastosowałem ładowarkę HTC, która miała
    napisane 650mA i dawała.... około 650mA.
    ToMasz

  • 32. Data: 2015-08-31 22:05:11
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-08-31 o 02:55, Pszemol pisze:

    > Zapytałeś czy kolega "RageOfHonor" ma swoje problemy
    > z ładowaniem przy użyciu oryginalnej ładowarki?

    Tak.

    > iPhone też nawiasem mówiac ładuje się z byle czego.
    > W aucie np. ładuję go z ładowarki która została mi
    > w spadku od Blackberry Torch, który się już dawno rozleciał.
    > Więc nie siej dezinformacji na temat iPhone, bardzo proszę.

    Napisałem z byle czego, podłączone byle czym, a nie superdsignerskim
    kabelkiem, rozlatującym się od patrzenia na niego.

    > Twoje emocje godne są fanatyka - jihadzisty :-)))
    > Maczetę już naostrzyłeś?

    Super - rzeczowość i niepodważalność argumentów i faktów, których
    użyłeś, wyłącza mnie z dalszej dyskusji.

    > A to my tu omawiamy moje doświadczenia?
    > A nie dyskutujemy nad problemem poruszonym w tym wątku
    > przez kolegę RageOfHonor że mu się rozładowuje przy YT?

    W porządku, Rege kupił takiego, który się nie ładuje. O czym to
    świadczy? Bo ja miałem same które się ładowały, nie wiem jakie wnioski
    wyciągnąć.

    > Wnioskuję z powyższego, że podłączony w samochodzie nie leci w górę?

    ładuje się ale powoli, a przy bardzo mocnym użyciu bardzo powoli.

    > No rozwiazania z iPhone są wyraźnie lepsze.

    Taaaaa...
    "Hłyhłyhly twój android się nie ładuje!"
    "A twój ajfon się ładuje?"
    "No nie, bo rozwaliła mi się wtyczka a nikt inny nie ma tego jedynego,
    słusznego rozwiązania"

    Super lepsze... po prostu aż zaniemówiłem z zazdrości.

    A może taka scenka:
    "Cześć, rozładowuje mi się telefon, mogę go podłączyć do twojego radia?"
    "Jasne, w schowku leży 50
    kabli-microusb-dorzucanych-teraz-nawet-do-odkurzaczy
    , dajesz"
    "Łoł! A do ajfona też macie?
    "NIE! Nikt tego nie używa oprócz fanbojów, które trzymają dla
    bezpieczeństwa w domu, bo sypie się badziewie za chore pieniądze
    szybciej niż chińskie podkoszulki"

    Ale żeby nie było że jestem monotematyczny i uprzedzony:

    "Cześć, widzę, że ładujesz swojego iPhona swoim kablem z usb w laptopie
    - też mógłbym się podłączyć i podładować?
    "Jasne, ale napięcie z lapka ci wystarczy?"
    "Taaa, będzie dłużej szło, ale jasne"

    A to przypadek skrajny, bo z moich znajomych, z których 99% posiada
    Androidy, większość podładuje się bez żadnych przygód, na pełnej parze
    ze wszystkiego. Niedogodności mają tacy jak ja, którzy kupują
    pół-laptopy i wtedy by ładować na pełnej k***ie muszą pamiętać o
    oryginalnych akcesoriach, a bez tej k***y to podładują się nawet
    ocierając o wtyczkę USB (to żart, żebyś się nie czepną)

    > Jeśli Ty nie widzisz przewagi działania natywnego kodu nad
    > tą profanacją wydajności wymagającą kilkunastu Dalvików
    > to już nie mój problem :-)

    Nie widzę, bo jestem userem a nie programistą. Mnie wszystko chodzi pięknie.

    > Przeczytaj jeszcze raz co napisałem bo znów stawiasz chochoła i z nim
    > walczysz.

    ... po co ja czas marnuje, żeby ci odpowiadać?

  • 33. Data: 2015-08-31 22:17:55
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-08-31 o 12:00, atm pisze:

    > Jednak ktos kto nie wnika w kazdy nowy procesor na rynku a chce kupic
    > flagowca w tym roku ma duza szanse naciac sie na grzalke.
    > Wg mnie to nie fair, ale coz.
    > Oczywiscie rozumiem, ze Android tutaj w ogole nie jest winny ale problem
    > pojawil sie chyba tylko w tym kregu. Ktos jeszcze instalowal S810?

    No właśnie chyba nie, ot betatesty sobie producenci zrobili, ja nawet
    rozumiem, że ktoś może po czymś takim focha strzelić na Samsunga czy
    inne HTC, ale po co Androida się czepiać?

    > Chcesz kupic tegorocznego diesla z wyzszej półki, okazuje sie, ze glowny
    > dostawca filtrow DPF nawalil i szybko sie zapychja. Nie jest to wina
    > diesli jako takich ale dotkniety jest tylko ten przedzial rynku moto.
    > Benzynowce sa od tego problemu wolne. Pozostaje kupic Samsunga, ale jak
    > sam wspomniales - nie chcialbys go, LG rowniez odrzucasz. Co pozostaje z
    > tegorocznych mocnych flagowych telefonow?

    Honor 7? One One Plus? Nowe Vibe? G4? Nexus 6? Wybór jest, naciąłeś się?
    Reklamuj aż Ci zrobią lub kasę oddadzą i nigdy nie wracaj do tej marki.
    Tyle.

    > Bo malo precyzyjnie sformulowal kwestie "ch&*jowych smartfonach z
    > Androidem". Co to za telefony, Pszemol - moglbys doprecyzowac?

    Pytałem się go o sprecyzowanie, z którymi modelami miał takie przygody
    ale... szkoda gadać.

    > A bronie a wlasciwie racjonalizuje zakup iPhone'a. Zakup flagowca z
    > Androidem w kwestii wielu parametrow rowniez mozna znawac glupota.
    > Wydajnosc procesora juz od dluzszego czasu sie marnuje, mikronowe
    > piksele zdecydowanej wiekszosci nie sa potrzebne, aparat nawet w dosc
    > starym G2 jest bardzo dobry. Co pozostaje? Wyglad, lans? Sporo znajdzie
    > sie tu przeslanek, ktore pwoduja, sprzedaja sie przeplacone urzadzenia
    > jak wlasnie iPhone czy S6 Edge.

    Przykro mi ale nie zrozumiałem przesłania? Iphone i S6 są przepłacone
    więc racjonalizujesz zakup iPhona? Serio nie załapałem sensu wypowiedzi,
    to nie zaczepka do flyme :)

  • 34. Data: 2015-08-31 22:21:09
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-08-31 o 03:00, Pszemol pisze:

    > Nie, nie wiem... u mnie w iPhone4 nie zależy czy YT leci
    > z GSM czy z WIFI to nigdy stan baterii nie spada w czasie
    > ładowania. Skąd więc miałbym wiedzieć - to dylematy
    > Wasze, androidowców, nie moje :-)

    Ech pękłem i odpowiem... drogi Pszemolu...

    Nie, nie wiem... u mnie w K3 Note nie zależy czy leci YT z GSM czy z LTE
    czy z WifI to nigdy stan baterii nie spada w czasie ładowania. Twój
    wniosek względem androidowców jest więc błędny, próbuj dalej.

  • 35. Data: 2015-08-31 23:00:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-31 22:17, PlaMa wrote:

    > No właśnie chyba nie, ot betatesty sobie producenci zrobili, ja nawet
    > rozumiem, że ktoś może po czymś takim focha strzelić na Samsunga czy
    > inne HTC, ale po co Androida się czepiać?

    Aaa, Smamsung bardzo ladnie to rozegral. Poczatkowo wiele osob sądzilo,
    ze chce on promowac swoje Exynosy, pozniej zas zaczela sie jazda z S810.
    LG wsadzilo go do Flexa 2, czarowali, ze niby jest ok, ale nie bylo ok.
    Samsung upiekl dwie pieczenie: 1. jako jeden z bardzo niewielu
    producentow flagowych urzadzen uchronil sie przed problemem z
    przegrzewaniem 2. pokazal, ze Exynosy moge byc lepsze od Snapdragonow.
    Co do czepiania...wlasiciwe sie nie czepiam. Pokazuje nakrotsza sciezke
    myslowa dotyczaca grzania i telefonow w ktorych to wystepuje.
    Mysle, ze chyba nie ma co wiecej sie rozwodzic :]

    > Honor 7? One One Plus? Nowe Vibe? G4? Nexus 6? Wybór jest, naciąłeś się?
    > Reklamuj aż Ci zrobią lub kasę oddadzą i nigdy nie wracaj do tej marki.
    > Tyle.

    Ja wspomnialem wczesniej: mam LG G2, z ktorego wydajnosci jestem bardzo
    zadowolony. Wiele osob jednak boryka sie z tego typu problemem, placac
    czesto 2-3kzl:
    http://pclab.pl/art65364-6.html
    Oj nie bylbym taki pewny, czy producent badz sklep uwzglednia tego typu
    przyczyne reklamacji.

> [...]
    >

    > Przykro mi ale nie zrozumiałem przesłania? Iphone i S6 są przepłacone
    > więc racjonalizujesz zakup iPhona? Serio nie załapałem sensu wypowiedzi,

    Wiele rzeczy jest przeplaconych...a jednak je kupujemy. Markowa odziez
    turystyczna kosztuje tyle, ze chyba jest projektowana przez NASA.
    Samochody z wyzszej półki, tez kosztuja znacznie wiecej niz wynikaloby
    tylko ze specyfikacji, wykwintna zywnosc, alkohole itd. Jest tego sporo
    i ludzie sa sklonni za to zaplacic.
    Co do iPhone'a, dlaczego warto go kupic - pisalem wczesniej, powtorze
    (ehh do czego to doszlo, zebym bronil iPhone'a i robie to jeszcze za
    friko ;]):

    -ekosystem: wiecej aplikacji bez reklam, aplikacje czesto lepiej
    wspolpracujace ze sprzetem (bo jest "pięć" modeli telefonow na krzyz).
    Wieksza ilosc producentow samochodow dostosowala swoje samochody do
    obslugi sprzetu Apple'a. Moze Pszemol tutaj sie wykaze, w koncu pieknie
    mu tutaj przygotowuje poletko do peanow na temat wyzszosci.

    -firma nie zarabia na danych wiec mozna przyjac, ze nie jest tak
    zainteresowana naszymi danymi jak Google (prawda moze byc inna ale chyba
    nie ma namacalnych dowodow na to)

    -design: Apple od samego poczatku wyznacza tu trendy. Urzadzenia z
    jablkiem sa po prostu bardzo dobrze zaprojektowane i w zdecydowanej
    wiekszosci przypadkow dobrze wykonane.

    -kontrola uprawnien aplikacji: ojej Android 6 bedzie to mial,
    hurrraaaa!!! A w iOS jest sobie ta funkcja, dziala i tak powienno byc.
    Dla wielu osob jest to mush have. Dla mnie tez, dlatego w sposob
    nieoficjalny rozwiazalem ten problem w Androidzie. Oficjalnie musialbym
    sie zgadzac na kalkulator z "tysiacem" uprawnien, albo nie instalowac.

    -aktualizacje systemu: Pszemol ma chyba iP4S, premiera odbyla sie pod
    koniec 2011 roku a do tej pory otrzymuje aktualizacje łącznie z
    najnowszym systemem!!! Znasz jakis telefon z Androidem, ktory bylby tak
    dlugo wspierany? Zwroc uwage na ostatnia afere zwiazana ze Stagefright.
    Znakomita wiekszosc telefonow z Androidem zostanie na lodzie a jedyna
    ochrona przed ta dziura to wylaczenie automatycznego pobierania
    wiadomosci MMS. To kpina, zreszta to nie pierwsza dziura, z ktora trzeba
    sie pogodzic. W Apple dostajesz łate przy okazji aktualizacji systemu.
    Podobno jednak dziur w iOS jest wiecej niz w Androidzie :]
    A przy okazji, Pszemol - z ktorej wersji iOS obecnie korzystasz?

    -serwis: jak wczesniej wspomnialem - oddane urzadzenie zostalo
    wymienione na nowe, nie jestem odosobnionym przypadkiem. Oddawalem tez
    do naprawy Defy, N8, SGS2. W kazdym przypadku byly otwierane, wymieniane
    komponenty a żale wielu osob, ktore odberaly urzadzenie w gorszym stanie
    niz oddaly mozna znalezc bez problemu.

    Ufffff, kurna Pszemol to nie moja dzialka, jesli tak prmujesz iPhonea,
    rob to do konca ;]
    PlaMa, zwroc uwage na ceny, teraz to nie jest tak, ze iPhone jest
    najdrozszy na swiecie pozniej dluuugo nic i gdzies tam taniocha
    androidowa. Samsung poza designem sciagnal tez ceny i niewiele one
    odstaja od sprzetu Apple'a.

  • 36. Data: 2015-09-01 00:17:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message
    > W porządku, Rege kupił takiego, który się nie ładuje.
    > O czym to świadczy?

    Chyba o tym, że Samsung Galaxy S3 z Jelly Bean jest ch&^%wym Androidem.

  • 37. Data: 2015-09-01 00:39:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 55e3515d$0$4781$6...@n...neostrada.pl

    > Ja juz sie w tej kwestii zestarzalem, jest mi w zasadzie wszystko jedno czego
    uzywam, byle spelnialo moje oczekiwania.

    (; Ja zdziadziałem do reszty. ;) Oby spełniało moje oczekiwania. :)
    Przyznam jednak, że polityka Google zdecydowanie lepiej mi służy
    niż polityka M$. Appla nie znam -- za drogi.

    Laptop ma popsuty akumulator -- ładować można pod obciążeniem,
    ale nie na wiele starczy. Netbook -- ładować można pod obciążeniem
    chyba tak samo jak bez obciążenia, jeśli nie liczyć grzania zasilacza.
    Monster -- ładować można pod obciążeniem, choć szybciej bez obciążenia,
    Overmax -- ładowanie tak sobie zależy od obciążenia.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2015-09-01 13:27:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    hl=en&biw=1920&bih=1061&site=webhp&source=lnms&tbm=i
    sch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIxpfF5a7RxwIVY6hyCh1EZw
    s3#hl=en&tbm=isch&q=iphone+damaged+cable

    >No cóż... jak ktoś jest dusigroszem i nie chce wymienić
    >zużytego kabla na nowy tylko dziaduje to przecież wolno mu...

    A propos - kupilem sobie przedluzacz USB. Taki tam metr kabelka z
    wtyczka i gniazdkiem na koncach.
    Z czego oni to zrobili to nie wiem, ale ma ~1ohm oporu.
    O spadek napiecia przy ambitnym pradzie lepiej nie pytac.

    >Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
    >często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
    >nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
    >tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
    >w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...

    Na pewno oryginalna ?
    Samsung ostatnio coraz mocniejsze ladowarki daje, ale przeciez w
    komplecie jest tylko sieciowa.

    >Takich efektów nie ma w iPhone!
    >Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
    >CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
    >i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
    >nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.

    Jestes pewien ? Kod moze i troche zaoszczedza na procesorze, ale to
    tylko czesc poboru.
    Ekran, GPS, transmisja danych - i taki S4 grzeje sie mocno. A chyba
    jeszcze jakis koprocesor graficzny mu pomaga.

    W kazdym badz razie ladowarki teraz potrafia 2A dac, tylko jeszcze
    kwestia kabelka ...

    J.

  • 39. Data: 2015-09-01 15:12:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-30 11:21, rageofhonor wrote:
    > Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu na YT
    > lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?

    Zacznij od wymiany kabla na taki z gubsza miedzią. Czasem czyni to cuda
    o ile smartfon nie kosztował 150zł.

  • 40. Data: 2015-09-01 17:37:08
    Temat: Re:
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!