  • 1. Data: 2010-10-04 17:50:20
    Temat: Ładowarki biurkowe?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Ładowarki biurkowe to jakiś wymarły gatunek?
    Spojrzałem na allegro, a raptem coś pojawiło się głównie dla Nokii, SE i
    Motoroli.

    Szukam jakiegoś telefonu dla ojca (prosty, zwykły, tani, tzw. "seniorski" :)),
    ale koniecznie z ładowarką biurkową.

    Możecie mi coś doradzić, jakie telefony obecnie w ogóle współpracują z takimi
    ładowarkami?

  • 2. Data: 2010-10-04 22:25:02
    Temat: Re: Ładowarki biurkowe?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-10-2010 o 19:50:20 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Ładowarki biurkowe to jakiś wymarły gatunek?

    No waśnie, aż dziwne. A tym bardziej, że ładownie idzie po USB to większa
    uniwersalność.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-10-05 00:14:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <r...@k...pl> napisał:

    > Szukam jakiegoś telefonu dla ojca (prosty, zwykły, tani, tzw. "seniorski"
    > :)),

    MAXCOM, EMPORIA - typowo "seniorskie".

    > ale koniecznie z ładowarką biurkową.

    Jak najbardziej:
    http://www2.emporia.at/pl/products/emporiaspecial/?t
    ar=%2Fmain%2Fmain&loc=cmVzb3VyY2U9W2lkPTldLg%3D%3D

    Ale po wręczeniu takiego prezentu oddaliłbym się na z góry upatrzone
    pozycje...

    JoteR

  • 4. Data: 2010-10-05 14:31:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Oct 2010 02:14:04 +0200, w <i8dqkg$mkc$1@inews.gazeta.pl>, "JoteR"
    <j...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    ar=%2Fmain%2Fmain&loc=cmVzb3VyY2U9W2lkPTldLg%3D%3D

    > Ale po wręczeniu takiego prezentu oddaliłbym się na z góry upatrzone

    Nie wygląda źle, ale 400zł za taką prostotę nie dałbym.

    Szukałem raczej coś z tanich LG, Samsungów... ale do cholery co tam
    współpracuje z ładowarką biurkową?? Nic??

  • 5. Data: 2010-10-07 08:01:21
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Złącze USB jest beznadziejne do ładowarki biurkowej, bo musisz aparat dosłownie
    wyszarpywać z podstawki.
    Mam, to wiem niestety.

    -----

  • 6. Data: 2010-10-07 08:42:00
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-10-2010 o 10:01:21 ąćęłńóśźż <a...@i...pl> napisał(a):

    > Złącze USB jest beznadziejne do ładowarki biurkowej, bo musisz aparat
    > dosłownie wyszarpywać z podstawki.
    > Mam, to wiem niestety.

    Hmm, no fakt, ale lepsza taka niż zwykła sieciówka w której robi się to
    samo, a tak to przynajmniej telefon ma swoje miejsce, ładnie stoi i się
    prezentuje. No ale to wszystko ma się nijak co do tego aby po prostu
    "położyć" fona na ładowarce biurkowej bez jakiegoś wysiłku typu
    wciskanie-wyszarpywanie..

  • 7. Data: 2010-10-07 08:58:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 07 Oct 2010 10:42:00 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Hmm, no fakt, ale lepsza taka niż zwykła sieciówka w której robi się to
    > samo, a tak to przynajmniej telefon ma swoje miejsce, ładnie stoi i się

    Musisz karmić tego toppostującego śmiecia?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-10-07 12:25:20
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-10-04 19:50, r...@k...pl pisze:

    A może coś takiego:

    http://www.powermat.com/us/products/

    Może robią też dla innych telefonów?

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 9. Data: 2010-10-07 19:39:20
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał

    > Ładowarki biurkowe to jakiś wymarły gatunek?

    Coś w tym chyba jest... ;)
    Mam Siemensa S4 (nie mam pewności czy to nie wersja Power) z 1998
    roku. Wysuwana antenka (czujesz ten szpan? ;)) a ładowarka *tylko*
    biurkowa!
    W obudowie nie ma gniazda typu jack czy jakiegoś innego. Telefon
    ładuje się wyłącznie poprzez *wstawienie* (opiera się na stykach) go w
    ładowarkę. No i nie ma simlocka ;)

    M.