  • Data: 2011-07-30 16:24:48
    Temat: Re: Ładowarka z lidla
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lip, 17:19, <MW> wrote:
    > A dokładnie taka:http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/
    index_20486.htm
    > Warto, nie warto? Ktoś ma/miał i może się wypowiedzieć? Mam cztery komplety
    > eneloopów i ładuję je zwykłą i badziewną ładowarką - z opisu wynika, że ta
    > lidlowska będzie lepsza, ale być może to zwykły bełkot marketingowy.
    > Podpowiedzcie proszę.

    Ja do wątku dodam tylko że posiadam dwa takie eksperymenty jak z tego
    linku:
    http://allegro.pl/procesorowa-ladowarka-mw9168gs-uni
    wersalna-wawa-i1737499736.html
    Strasznie grzeją akumulatorki a przekonałem się o tym dopiero po
    zainwestowaniu w BC-700 i ładowaniu niskimi napięciami.
    Mam takie pytanie potrzebuję drugiej sensownej ładowarki ale tylko
    wyłącznie do ładowania eneloopów, więc chciałem coś prostego bez
    bajerów typu regeneracja czy test. Czy ktoś ma oraz używa BC-250,
    prosiłby o rzeczowe opinie.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.