    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ładowarka samochodowa
    Date: Wed, 27 Mar 2013 15:19:16 +0000 (UTC)

    On Wed, 27 Mar 2013 16:06:07 +0100, Leszek wrote:
    > Nie wiem dlaczego niektórzy sądzą, że siedzenie po drugiej stronie
    > monitora daje prawo do pisania nawet największych banialuk.

    [...]

    > Obecnie większość producentów kieruje się raczej dążeniem do standardu
    > zasilania portu USB, czyli 5V. Z prądem jest różnie, starsze porty USB
    > miały wydajność max. 500mA obecnie daje się wyciągnąć z portu nawet 1A.

    Chwile temu dawalem tu pdfa z normami unijnymi dla ladowarek mikro USB.
    Gdybys przeoczyl:
    http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/rtte/files/ch
    argers/chargers_annex_ii_to_mou_january_12_2010_en.p
    df

    > Co do wydajności prądowej to musi być równa lub większa od wymaganej
    > przez urządzenie. Jeżeli urządzenie potrzebuje 5V/1A
    > można podłączyć 5V i wszystko co daje więcej niż 1A.

    To moze uzasadnij dlaczego nie mozna podlaczyc czegos, co da mniejszy
    prad. Ale nim napiszesz, to moze jednak sobie zapnij jakas marniejsza
    ladowarke do czegos co umie 1A i wiecej.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns