  • Data: 2011-04-18 11:32:54
    Temat: Re: Ładowarka li-pol/li-on - schemat/gotowiec ?
    Od: "VSS" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:iogssp$1btv$...@n...ipartners.pl,
    qlphon <q...@p...fm> nastukał:
    czem-fv-gw-i1550596196.html

    > producent pisze - "zintegrowany balancer do ogniw..."
    > jak to jest zrealizowane?
    > tam są dodatkowe kabelki do podłączania mostków pomiędzy "celami"?

    tak, w tej ładowarce co ja mam dodatkowo masz z boku gniazdka do podłączenia
    baterii z funcją kontroli poszczególnych cel. wpinasz kabel którym ładujesz
    szerogowo podłaczone aku i drugi z każdej celi osobno. tu jestnp. taki aku:
    http://allegro.pl/pakiet-li-po-turnigy-4s-3000-mah-1
    4-8v-i1552978361.html
    http://allegro.pl/lipo-lipo-zippy-11-1v-3000mah-20-3
    0c-i1546032426.html