  • Data: 2015-09-16 21:05:58
    Temat: Re: Ładowarka kamerki przerywa
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Sep 2015 20:50:47 +0200, Artur napisał(a):

    > Nie będzie. Sprawdziłem z ładowarką od nawigacji. Też zgłasza się
    > jako Mass Storage.

    No to dziwne - wskazywałoby, że kamera ma jakiś patent po to, żeby nie dać
    się podłączyć do innych niż oryginalna ładowarek. Ale to by było bardzo
    dziwne.

    Ewentualnie jeszcze sprawdź czy nie masz czymś zabrudzonego gniazda w
    kamerze.
    Możesz też jakoś wyskubać z wtyczki wszystkie piny poza pierwszym i
    ostatnim.