  • 1. Data: 2009-08-08 14:22:57
    Temat: Ladowarka i 18-55 do Canona potrzebne
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    Witam.

    Znajomy potrzebuje ladowarke do BP-511 oraz jakas "zapchajdziure" do
    korpusu.
    Najlepiej EF-S 18-55 lub cos innego niedrogiego.
    Jesli komus cos z tych rzeczy zalega w szafie to prosze o kontakt.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2009-08-08 16:19:26
    Temat: Re: Ladowarka i 18-55 do Canona potrzebne
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-08 16:22:57 +0200, "Waldemarrr" <w...@g...pl> said:

> [...]
    > Najlepiej EF-S 18-55 lub cos innego niedrogiego.
    > Jesli komus cos z tych rzeczy zalega w szafie to prosze o kontakt.

    Odbierasz pocztę z tego konta?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-08-08 20:31:24
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    mam kita IS - mialem wystawiac na allegro

    byl na puszcze 5 dni - zadnych oznak uzycia

    oddam za 280

    pzdr

    Sebastian

  • 4. Data: 2009-08-08 21:27:51
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Aug., 22:31, "basti78" <b...@o...pl> wrote:
    > mam kita IS - mialem wystawiac na allegro
    >
    > byl na puszcze 5 dni - zadnych oznak uzycia
    >
    > oddam za 280
    >
    > pzdr
    >
    > Sebastian

    wydaje mi sie ze cena jest bardzo fair

    za te pieniadze nie ma sie co zastanawiac.

  • 5. Data: 2009-08-10 10:29:59
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Odbierasz pocztę z tego konta?

    Przepraszam. Pisalem z komputera, na ktorym nie zdazylem ustawic
    informacji by odpisywac tutaj lub na maila ze strony www a nie na konto
    gazeta.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 6. Data: 2009-08-10 10:30:34
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > byl na puszcze 5 dni - zadnych oznak uzycia
    > oddam za 280

    W jakim miescie do obejrzenia?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl