    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ładowarka BC900, BC700, IC8800
    Date: Mon, 12 Oct 2015 17:39:53 +0200

    W dniu 2015-10-12 o 16:40, jedrek pisze:
    > "J.F."
    >
    > Do tego należy dodać wadę, że jak chcemy coś pomanipulować przy jednej
    > celi i się zagapimy to nagle się okazuje, że rozwaliliśmy-zresetowaliśmy
    > trwające od kilku godzin procesy z pozostałych 3 cel. Nie podoba mi się
    > ten czas auto-wyjścia z trybu.
    > Wolałbym klik-wejście w tryb, i tryb trwa wieczność, kolejny
    > klik-wychodzimy z trybu ustawień dla danej celi.
    > Przykładowo jedna cela jest już naładowana i chcemy jej ponownie dać
    > ładowanie (bo są wątpliwości, patrząc po wskazaniu ile władował w
> [...]

    I Ty nazywasz C9000 zbajerowaną BC900? Przecież ona ma wlaśnie to, o co
    Ci chodzi, czyli dobrze przemyślany interfejs użytkownika. A przy okazji
    parę dodatków. I jeszcze załatwia to wszystko czterema klawiszami.
    Wydaje mi się, że tryb ładowania niewielkim prądem chyba też jest, ale
    zajrzenie do instrukcji wymagałoby ode mnie zbyt wiele.

    Pozdrawiam

    DD