  • 31. Data: 2012-02-04 20:37:25
    Temat: Re: Ładowarka
    Od: Plumber <n...@p...fm>

    W dniu 04-02-2012 20:25, Diabełson pisze:

    > ty i "to" jesteście parą nie tylko w łóżku jak widzę
    uważaj z kim zadzierasz, synu garbatego pająka i pryszczatej gąsienicy

    --
    P-r

  • 32. Data: 2012-02-04 21:02:14
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Szczegolnie ze wali wen zimny ped powietrza ;) Zanim sie ogrzeje nie tylko
    obudowa akumulatora minie sporo czasu imho.

    > Tu masz to dość szczegółowo przedyskutowane. Ogólnie chodzi o małą
    > wydajność ładowania w niskiej temperaturze.

    No ale nie zaszkodzi i tyle wystarczy, jak ktos ma w domu kilka samochodow a
    jedzi sporadycznue jakims to taka ladowarka jest OKAY, no chyba ze ma
    notoryczne zaniki zasilania ale mnie to nie dotyczy :) Dzis podladowuje
    prewencyjnie, z opcja (*) czyli zimowa. Bez odpinania klem.

  • 33. Data: 2012-02-04 21:53:00
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-02-04 20:37, Plumber pisze:

    > uważaj z kim zadzierasz, synu garbatego pająka i pryszczatej gąsienicy

    OK, będę uważał z kim zadzieram jak zwykle. Powiedz, czy ty też boisz
    się ich bardzo tak jak ja?

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 34. Data: 2012-02-06 13:39:25
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Papkin <s...@s...net> wrote:
    > Poluj na ladowarke w Lidl, nie maja ich non stop ale to taka glupia polityka
    > Lidla.
    >
    > Dziala dobrze, jedyny minus ze po zaniku napiecia trzeba ja ponownie wlaczyc.

    Czy chodzi o coś takiego?

    http://fanlidla.pl/gazetka/2011.10.20.samochod/3164,
    Prostownik,ladowarka,akumulatora,do,samochodu,i,moto
    cykla

    Bo właśnie trochę mnie kusi.

    wit

  • 35. Data: 2012-02-06 21:21:29
    Od: "Leon" <d...@s...gmail.com>

    Cześć.O takie urządzenie chodzi tylko ciekawi mnie czy zdaje egzamin tak jak
    piszą.
    Leon

    Użytkownik "wit" <w...@m...aei.polsl.pl> napisał w
    wiadomości news:jgohlt$lmb$1@polsl.pl...

  • 36. Data: 2012-02-08 16:05:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin amos

    > Czy aby na pewno dasz rade w garazu oczywiscie nie ogrzewanym? Pytam, bo
    > sprawa nie jest banalna jak mogloby sie wydawac.

    Nie ma problemu, Ceremonię Zmartwychwstania mogę odprawić także w nie
    ogrzewanym garażu, byle szczelnym, żeby świece nie gasły.

    > Czy moglbys zamiescic na tym forum pelne portfolio swoich uslug oraz
    > jakies listy z rekomendacjami?

    Ożywiłem w ten sposób już m.in.:

    - Meleksa trolla Artura
    - AMG megrimsa
    - Lotniskowiec "USS Bush"
    - szambiarkę
    - radiowóz straży miejskiej

    Szczegółowych referencji niestety nie mogę udostępnić, moi klienci cenią
    dyskrecję.