  • 21. Data: 2012-02-04 18:45:28
    Temat: Re: Ładowarka
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Ja świadczę takie usługi. Opisz urządzenie, które Ci umarło, odprawię
    > Ceremonię Zmartwychwstania i może ożyje.

    Wszyscy wiemy że poza trollowaniem nie masz nic sensownego do
    powiedzenia, ale cieszy nas Twoje dobre samopoczucie wynikające z
    przekonania, że jesteś zajebisty w swojej zajebistości.

  • 22. Data: 2012-02-04 19:00:50
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Daniela.Leon" <d...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jgj4ec$161$1@node2.news.atman.pl...

    > Witam. Czy koledzy ożywają jakieś urządzenie podtrzymujące napięcie
    > akumulatora samochodowego w zimie, oczywiście w garażu nie ogrzewanym. Jak
    > tak to jakie. W sieci jest kilka ale które jest dobre to opinii brak. Za
    > wiadomość będę wdzięczny.

    Każda markowa ładowarka do akumulatora.
    Na takie mrozy to jednak najlepsza jest grzałka wnontowana do miski olejowej
    silnika lub układu chłodzenia.
    Innym sposobem osobiście wypraktykowanym, choć może trochę niebezpiecznym
    jest wsadzenie na noc do komory silnika włączonej lampy halogenowej
    (halopak) lub ceramicznej oprawy ze szklanym kloszem z żarówką o mocy
    100-150W.

  • 23. Data: 2012-02-04 19:01:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin M1SLQ

    > Wszyscy wiemy że poza trollowaniem nie masz nic sensownego do
    > powiedzenia, ale cieszy nas Twoje dobre samopoczucie wynikające z
    > przekonania, że jesteś zajebisty w swojej zajebistości.

    Często wypowiadasz się w liczbie mnogiej? Może czas na konsultację
    lekarską? :>

  • 24. Data: 2012-02-04 20:11:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-02-2012 18:35, Plumpi pisze:

    > Jesteś inteligentny inaczej :)

    Koleś jakiś dziwny jest, przywlókł się tu znikąd i pieprzy 3 po 3.
    Pewnie ma jakieś kompleksy, albo jeszcze nie bzykał.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 25. Data: 2012-02-04 20:15:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Koleś jakiś dziwny jest, przywlókł się tu znikąd i pieprzy 3 po 3.
    > Pewnie ma jakieś kompleksy, albo jeszcze nie bzykał.

    Dokładnie, to jakiś dziwny koleś. Czasami prowadzi też głupawe dyskusje z
    DoQ, AZ i kamilem. Ja mam ich wszystkich w plonkownicy i innym też to
    polecam! :>

  • 26. Data: 2012-02-04 20:18:58
    Od: Anonymous <a...@l...com>

    W dniu 2012-02-04 12:34, to pisze:

    > Ja świadczę takie usługi. Opisz urządzenie, które Ci umarło, odprawię
    > Ceremonię Zmartwychwstania i może ożyje.

    NTG
    3/10

    --
    Vv3 ar3 |_3g10|\/

  • 27. Data: 2012-02-04 20:21:35
    Od: Anonymous <a...@l...com>

    W dniu 2012-02-04 15:47, to pisze:
    > begin PH

    > Często karcisz sam siebie?

    > Smacznego!

    idź srać do węzła ciepłowniczego, koledzy czekają z rozrobionym metylem

    --
    Vv3 ar3 |_3g10|\/

  • 28. Data: 2012-02-04 20:24:14
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-02-04 18:35, Plumpi pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś inteligentny inaczej :)

    Poza tym pisze na grupie bo to jedyne miejsce gdzie go stary nie
    napierdala kablem od prodiża
    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 29. Data: 2012-02-04 20:25:22
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-02-04 20:11, DoQ pisze:

    > Koleś jakiś dziwny jest, przywlókł się tu znikąd i pieprzy 3 po 3.
    > Pewnie ma jakieś kompleksy, albo jeszcze nie bzykał.

    ty i "to" jesteście parą nie tylko w łóżku jak widzę
    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 30. Data: 2012-02-04 20:26:10
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-02-04 19:01, to pisze:
    > begin M1SLQ

    > Często wypowiadasz się w liczbie mnogiej? Może czas na konsultację
    > lekarską? :>

    tobie to to nawet lekarz nie pomoże, idź do weterynarza :)

    --
    F'pockokah az przytópęm