  • Data: 2010-08-31 19:25:37
    Temat: Re: Ładowanie akumulatora w domu
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Ja wymieniałem aku w lutym tego roku, niedługo po kupnie obecnego auta.
    > Wyciągnięty aku, był francuski i miał datę produkcji z 2002r. (bodajże
    > listopad). Auto jest z kwietnia 2003 więc raczej był to aku jeszcze
    > fabryczny. Gdyby nie to, że była to zima, to jeszcze pewnie bym go
    > trochę poużywał.

    moj francuski aku w plugu 406 juz 7 lat skonczyl. jak dotad tylko raz
    ostatniej zimy lapalem prad na wedke przy duzym mrozie. kilka minut dzielnie
    krecil dwulitorwym zrmozonym dieslem, ale swieczki w paliwie (a moze juz
    kiepskie swiece zarowe) daly o sobie znac, po odpaleniu prewencyjnie
    dostawal 5-10% benzyny do baku i juz do konca mrozow dzialal dzielnie.