    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ładowanie akumulatora w domu
    Date: Tue, 31 Aug 2010 08:24:58 +0200

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 21:32:21 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Taki właśnie mam.

    Ja mam prostownik tej firmy (tyle, że z czerwoną obudową - ale prądowo
    chyba taki sam). Od kilku lat (jeżeli jest taka potrzeba) po prostu
    podłączam pod niego akumulator, po pewnym czasie (w Lybrze kiedyś
    podłączyłem go na ponad 36 h) go odłączam i tyle - nigdy nic złego się
    nie stało, a akumulator był naładowany. Co więcej - w okresie zimowym
    podłączam pod ten prostownik akumulator od motocykla - i też daje radę,
    pomimo że pojemność tej bateryjki jest nikczemnie mała :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.