eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleLadowanie CBR900RR -- deafult › Re: Ladowanie CBR900RR -- deafult
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: juhass <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ladowanie CBR900RR -- deafult
    Date: Tue, 17 May 2011 08:22:32 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <iqt47j$cv7$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <iqr498$pg1$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip167-c13.gl.digi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1305613363 13287 195.82.164.167 (17 May 2011 06:22:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 May 2011 06:22:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <iqr498$pg1$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:640175
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-16 15:10, Kopyt pisze:
    <ciach>
    > Pytania:
    >
    > 1) Szanse ze to znowu regler sa duze IMHO, ale jak go jeszcze sprawdzic
    > zanim zamowie zamiennik (koszt jakies 250 PLN)?
    > 2) Jak jeszcze sprawdzic uzwojenia alternatora? Test zrobiony do tej pory to
    > przejscia miedzy poszczegolnymi uzwojeniami (opor ~= 0.6 Ohm w kazdej
    > kombinacji) oraz przejscia miedzy kazdym uzwojeniem i masa (brak przebicia).
    > Wiec chyba dobrze. Czy rzeczywiscie?
    > 3) Jesli jednak kupowac regler to co lepsze:
    > - to (http://www.motocombo.pl/produkt-7065.html>),
    > - czy raczej to
    > (<http://e-motor.com.pl/p,pl,1779,regulator+napiecia
    +honda+cbr+900+sc28+sc33
    > +ducati+energia.html>)?
    >

    Co do problemów z reglerem polecam forum vfr- gdzie jak gdzie, ale tam
    ten problem znamy chyba od podszewki. ;)
    Przykładowy link do tematu:
    http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=1645
    i jeszcze wiele wiele innych...

    Reglery Ducati Energia cieszą się raczej dobrą opinią, ale nigdy nic nie
    wiadomo. Na pewni trzeba najpierw wyeliminować inne przyczyny: wymiana
    zwęglonej kostki, uszkodzonych fragmentów kabli, czyszczenie wszystkich
    styków przy regulatorze i akumulatorze. Wiatrak na regler na pewno jest
    dobrym pomysłem, o ile w cbr900 zamontowali regler w takim durnym
    miejscu jak w vfr i są problemy z jego temperaturą.


    --
    Pozdrawiam:
    juhass (vfr800)
    gliwice/trzebinia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: