    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1...@g...com>
    <ri4soq$grp$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f46647e$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri5s7g$5nl$6$Cav@news.chmurka.net>
    <5f467d94$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <ri7es4$8g1$4$Cav@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    <ri7nqo$cjs$4$Cav@news.chmurka.net>
    <5f47df14$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <riaaiv$5nm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6...@g...com>
    Subject: Re: Ladowanie
    Date: Fri, 28 Aug 2020 19:22:31 +0200

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    On Friday, August 28, 2020 at 9:09:20 AM UTC+2, Cavallino wrote:

    >mozna i tak ;)
    >ale ja wole szybko dojechac na miejsce i isc do fajnej lokalnej
    >knajpki, jedzenie na stacjach benzynowych, czy Mc drive raczej
    >calkowicie odpada ;)

    ale takich 1200km przejechac bez posilku to troche trudno, choc ja
    akurat nie mam wielkiego ssania.

    Hotdog czy hamburger - stosunek mam dosc obojetny - ani to dobre, ani
    bardzo złe.
    Głod mozna zaspokoic.

    Na niektorych stacjach, czy juz raczej "MOP" mozna zjesc troche lepiej
    ... ale jesli zona robi dobre kanapki, to znow jest konkurencyjna :-)

    No i Ty jedziesz na noc, ja taki dystans raczej w dzien, to zawsze
    jest ryzyko, ze lokalne knajpki pozno w nocy beda juz zamkniete.
    Ale jak przyjedziesz na 7 rano, to niekoniecznie beda otwarte :-)

    J.