  • Data: 2020-08-26 16:45:33
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-08-2020 o 16:17, J.F. pisze:

    > coraz ich mniej,

    Od tego roku wręcz przeciwnie.

    > Mozna przez internet przed podroza.

    Aha, i ten czas się wtedy wyzeruje?

    > Paliwo, hotdog i winietka w jednym :-)

    Wszystko 2 5 minut?
    W imię czego?

    > Rozprostowane przy okazji powyzszego :-)

    Moim nie wystarcza 5 minut, 15 też nie bardzo.

    > No i co z tego, ze odzywam, skoro przyspieszyc nie moge, bo sie nie
    > oplaca :-)

    I tym sposobem masz problem z głowy - i tak nic to nie da, więc nie
    musisz tego na siłę robić.
    Włączasz chill i jedziesz...

    Spróbuj kiedyś - ja się mocno zdziwiłem że tak można. ;-)

    > Kimac za kierownicą ?

    Zapomniałeś że pisałeś o pasażerach?

    > Ale skad jechal, bo to tak wydaje sie troche nie po drodze,

    Jak najbardziej po drodze, skądkolwiek.
    Z Poznania też tak właśnie bym pojechał (i nie raz jeździłem onegdaj),
    jeśli miałoby być tanio i po autostradach ile się da.

    Inaczej musisz albo zapłacić za Czechy+Słowację (lub Austrię), potem
    trzeci raz na Węgrzech, albo wlec się po lokalnych drogach.