  • Data: 2020-08-26 17:06:31
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sporo jeżdżę tak tu potępianych długich tras (takich 1500+ ciurkiem) i
    > powiem Ci, że 10+ wiecej do średniej to trza zapie...lać na max'a (na
    > długiej trasie oczywiście). Moja średnia to zazwyczaj 100-105km/h gdzie
    > wszedzie jadę +20km/h, a Niemcy jak po trasie to przez 800-900km jadę
    > 160-180km/h (tam gdzie nie ma ograniczeń).
    > 26km/h więcej na średniej to można wykręcić na krótkiej (~500km) i
    > pustej trasie (noc, środek tygodnia)

    Dokładnie tak jest, sprawdzone wielokrotnie.
    Więc napisać że to prościzna może ktoś, kto nigdy takiej średniej nie
    osiągnął, więc pisze co mu się wydaje, a nie to o czym ma pojęcie.

    Nawet jak ciśniesz, to zawsze coś stanie na przeszkodzie i tego typu
    średniej nie zrobisz.

    No chyba że ktoś nie liczy od wyjazdu z domu tylko od wjazdu na
    autostradę do zjazdu z niej na pierwsze tankowanie....
    Ale to tylko znaczy, że średniej nie umie liczyć.
    Najczęściej jako średnią tacy ludzie podają prędkość, z którą zazwyczaj
    podróżowali.....
    LOL !!!!