  • Data: 2020-08-25 17:06:25
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ri331p$7bs$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 25-08-2020 o 15:11, J.F. pisze:

    >Chodzi głównie o to "bez ruchu".
    >Książkę to można czytać w pociągu, gdzie miejsca masz trzy razy tyle
    >(zazwyczaj pełne nie jeżdżą).

    Hm, tego miejsca nie ma tam znow tak duzo, chyba ze 4 osoby w
    przedziale. Nog nie wyciagne.

    Pociag to inna klasa pod wieloma wzgledami, choc ostatnio zrobil sie
    konkurencyjny ...

    >Tak właśnie kombinowałem, bo nie chciało mi się w bookingu grzebać.
    >Ale za to jak wylądowaliśmy w Międzylesiu późnym wieczorem to
    >temperatura spadła z 35 do 9 stopni, więc byliśmy lekko
    >niedostosowani ubiorem....

    A w Czechach ile by bylo ? przeciez nie 35 .. chyba, ze na poludniu.
    Tak czy inaczej - po 35 docenilbym to 9 :-)

    >Akurat tam była tylko dwa razy przerwa na obiad, tyle że dodatkowy
    >czas

    No widzisz - i jakos nic ciekawego do zobaczenia po drodze nie bylo
    :-P

    >poszedł na korek na autostradzie pod Grazem i na objazd niewinietkowy
    >w Słowenii (trasa przez Varazdin na próbę).

    ale dwa obiady jednego dnia ? :-)

    J.