  • Data: 2020-08-18 10:17:27
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 18/08/2020 03:06, Cavallino wrote:

    >Nie "TYLKO do tego sluzyl", bo mogles jechac i ladowac baterie.

    >The Ampera has four drive modes. 'Normal' means pure EV, if there is
    >sufficient battery charge. 'Hold' means 'hold battery charge for
    >later' - so the petrol generator is used instead. These are the two
    >modes that you would use most often. However there's also a 'Sport'
    >mode. To most

    No i tak jakos dziwnie nie pisza, ze spalinowiec moze ladowac baterie

    Nawiasem mowiac - jakas hybryda BMW, tez ma trzy tryby, i trzeba sie
    wczytac w ich dzialanie, bo np po dluzszej trasie mozna skonczyc z
    rozladowana bateria, a wjezdzamy do miasta i przydalby sie "pure EV".
    Choc moze niektorzy woleliby mniej paliwa spalic w trasie i doladowac
    w domu ... albo w darmowej ladowarce w czasie obiadu :-)

    J.