  • 21. Data: 2010-04-07 10:55:39
    Temat: Re: Ładna KIA :-)
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    news:hphgvr$brl$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > A znaczki bolą?
    > Snob?

    Nie sa poprostu niajkie, takie bezpłciowe, pasują do auta jak pięść do nosa.
    Do starszych modeli mogły być z tym się gryzą.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 22. Data: 2010-04-07 10:57:29
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > A może pobratymca :
    > http://www.autoinfo.pl/premiery-aut/hyundai-sonata-2
    011-nowy-standard-sred
    > niej-wielkosci-sedanow ? :-)

    Zdecydowanie KIA :)
    Swoją drogą ciekawe ile może kosztować najbogatsza wersja z 2.0T na
    pokładzie? 90kzł??
    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 23. Data: 2010-04-07 10:59:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie sa poprostu niajkie, takie bezpłciowe, pasują do auta jak pięść do
    > nosa.

    Aaaa, czyli chodzi o sam wygląd logo, a nie o markę jako taką?
    IMO kwestia przyzwyczajenia.
    Mnie osobiście znaczki ani ziębią ani parzą, totalnie nie rozumiem
    emocjonowania się takim czy innym czy zmian znaczków co parę lat (tak jak
    Fiat).

  • 24. Data: 2010-04-07 11:03:54
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Cavallino pisze:
    > totalnie nie rozumiem
    > emocjonowania się takim czy innym czy zmian znaczków co parę lat (tak
    > jak Fiat).

    Emocjonowanie to jest oczywiście celem samym w sobie, ale ma to służyć
    również "odświeżaniu" co parę lat wizerunku marki jako takiej, oraz
    zrywaniu z niechlubną przeszłością. Pytanie - czy koncern motoryzacyjny,
    który tak sobie co parę lat "zrywa" to aby nie bardziej sobie szkodził...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 25. Data: 2010-04-07 11:04:59
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > Mnie osobiście znaczki ani ziębią ani parzą, totalnie nie rozumiem
    > emocjonowania się takim czy innym czy zmian znaczków co parę lat (tak jak

    Nie, nie mam uprzedzenia do KIA uważam ze ma bardzo dobry stosunek
    cena/jakość, ale uwierz wraz ze wprowadzeniem tego modelu mogli zmienić
    znaczek.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 26. Data: 2010-04-07 11:12:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Emocjonowanie to jest oczywiście celem samym w sobie, ale ma to służyć
    > również "odświeżaniu" co parę lat wizerunku marki jako takiej,

    Bełkot marketingowy.
    Podziwiam ludzi, którzy na to się łapią.
    Na wizerunek marki wpływają wyłącznie samochody jakie marka produkuje, a nie
    znaczki czy loga.

  • 27. Data: 2010-04-07 11:14:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie, nie mam uprzedzenia do KIA uważam ze ma bardzo dobry stosunek
    > cena/jakość,

    Prawidłowo.
    Ja miałem uprzedzenia, więc z rozpędu posądziłem Cię o podobne stanowisko.
    Na szczęście ich produkt sam się obronił, co pozwoliło mi się uprzedzeń
    pozbyć.

    >ale uwierz wraz ze wprowadzeniem tego modelu mogli zmienić znaczek.

    Pewnie mogli, ale jakie to ma znaczenie?
    Jakby tam pisało np., Ford to byłoby lepiej?
    IMO nie.

  • 28. Data: 2010-04-07 11:23:59
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > pozbyć.
    > Pewnie mogli, ale jakie to ma znaczenie?
    > Jakby tam pisało np., Ford to byłoby lepiej?

    Ale Ty nadal nie rozumiesz...
    Nie chodzi mi o znaczek forda, mazdy, BMW czy audi, moze być KIA ale niech
    go odświerzą, poprawią graficznie, albo nawet do tego modelu zaprojektują
    limitowaną edycję znaczka ;P
    Tak drastyczna zmiana stylistyki i stary obleśny znaczek...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 29. Data: 2010-04-07 11:30:05
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > odświerzą,

    Ż, przepraszam.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 30. Data: 2010-04-07 11:31:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale Ty nadal nie rozumiesz...
    > Nie chodzi mi o znaczek forda, mazdy, BMW czy audi,

    Rozumiem.
    Dlatego pytam czy znaczek Forda w podobnym stylistycznie aucie jakim jest
    Mondeo Cię razi czy nie?

    > moze być KIA ale niech go odświerzą, poprawią graficznie,

    Widać się nie znam, bo jest mi to totalnie obojętne i nie widzę w tym
    znaczku nic gorszego niż w wymysłach innych.
    Lepszego i owszem - nie trzeba się zastanawiać co za kretyznim znów ktoś
    wymyślił.

    > albo nawet do tego modelu zaprojektują limitowaną edycję znaczka ;P

    Jasne.