  • 11. Data: 2010-04-06 22:42:20
    Temat: Re: Ładna KIA :-)
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    kml pisze:
    > 2.0T 278km? Baaardzo wątpie.

    Dlaczego? Przykładowo Alfa Romeo ma w ofercie dla modelu Giulietta
    silnik 1.7 TBI o mocy 235 KM (i 1.4 o mocy 170 KM), więc te 278KM z 2
    litrów nie wydaje się już niczym nadzwyczajnym.

    --
    PSYLO

  • 12. Data: 2010-04-06 22:44:02
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Nie widzialem zeby byla wczesniej...
    > http://moto.onet.pl/148224,6542127,2,zdjecie.html#id
    6542127
    > IMHO wyglada dosc zacnie, jeszcze jakby zmodernizowali to paskudne "logo"
    > KIA ...:)

    Osobiście bardziej mi się podoba nowy Hyundai Sonata. Szkoda, że na razie
    dostępny tylko na rynku amerykańskim.

  • 13. Data: 2010-04-06 22:49:55
    Od: K <...@...c>

    W dniu 06-04-2010 20:15, kml pisze:

    > "Pierwszą z nich będzie najmocniejszy w gamie, turbodoładowany motor o
    > pojemności 2,0-litrów i mocy 278 KM."
    >
    > 2.0T 278km? Baaardzo wątpie.

    bo? w evo x masz 400KM z 2.0 i to juz od jakiegos czasu.

  • 14. Data: 2010-04-07 06:20:39
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "PSYLO" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Przykładowo Alfa Romeo ma w ofercie dla modelu Giulietta silnik
    > 1.7 TBI o mocy 235 KM (i 1.4 o mocy 170 KM), więc te 278KM z 2 litrów nie
    > wydaje się już niczym nadzwyczajnym.

    Bo to KIA i taka moc nie bardzo mi pasuje do filozofii tej marki. Nie
    chodziło mi o to, że to jest niemożliwe do uzyskania.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 15. Data: 2010-04-07 06:20:48
    Od: "kml" <A...@g...lp>

  • 16. Data: 2010-04-07 08:47:57
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    DoQ wrote:
> [...]
    6542127
    > IMHO wyglada dosc zacnie, jeszcze jakby zmodernizowali to paskudne

    Autko ładne, ma cos z Mondeo ;) Ciekawa wersja z 270 konikami. Pytanie ... jak
    się będzie zbieralo na niskich obrotach, a jeszcze wazniejsze - jak to będzie
    skręcać? Jedynie co się mi nie podoba, to felgi :(

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 17. Data: 2010-04-07 10:23:24
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    6542127
    > IMHO wyglada dosc zacnie, jeszcze jakby zmodernizowali to paskudne "logo"

    Zmienic felgi na normalne, dołożyć symetryczne AWD, i usunąć znaczki KIA i
    już wiem co kupie za 5lat :D

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 18. Data: 2010-04-07 10:37:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Zmienic felgi na normalne, dołożyć symetryczne AWD, i usunąć znaczki KIA i
    > już wiem co kupie za 5lat :D

    A znaczki bolą?
    Snob?

  • 19. Data: 2010-04-07 10:43:27
    Od: "m" <...@n...pq>

    > Zmienic felgi na normalne, dołożyć symetryczne AWD, i usunąć znaczki KIA i
    > już wiem co kupie za 5lat :D

    A może pobratymca :
    http://www.autoinfo.pl/premiery-aut/hyundai-sonata-2
    011-nowy-standard-sredniej-wielkosci-sedanow
    ? :-)

  • 20. Data: 2010-04-07 10:46:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-04-06 20:12, Grejon pisze:

    6542127

    > Hmmm... wygląda jakby projekt zaczął człowiek od Forda Mondeo, a
    > skończył od Hondy Civic :)

    Wybrali różne ciekawe rozwiązania stylistyczne z różnych marek i
    połączyli to w całość, bardziej lub mniej udanie. Myślę, że kierunek
    bardzo dobry, bo będzie się to podobać. Zgodnie z zasadą im więcej
    udziwnień tym ładniejsze auto a im mniej tym nudniejsze:)

    A.