  • 11. Data: 2009-09-04 07:17:14
    Temat: Re: Lab internetowy.
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Kubba pisze:

    > http://fotoking.pl/

    do masowej ilosci odbitek korzystalem do tej pory z fotojokera, bo w
    pakietach 10x15 kosztuje 0,29 za odbitke a i odbior gratis.

    ale podana przez Ciebie oferta tez jest godna uwagi, tym bardziej ze ja
    zamawiam odbitki raz na pare miesiecy hurtem po kilkaset...tylko szkoda
    ze wysylka stosunkowo droga.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 12. Data: 2009-09-04 19:09:12
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Rabbit McCroolick wrote:
    > Brak szczegółów, zdjęcia rozmyte i zbyt ciemne.

    A na jakim papierze zamawiałeś zdjęcia? Swego czasu w ofercie superfota
    był papier AFAIR fuji crystal archive - czyli taki, który daje właśnie
    mniejszą rozdzielczość, ale struktura jest zupełnie inna (wygląda jak
    stara fotografia). Moje pierwsze wrażenie też było takie, ale po prostu
    ten papier nadaje się do innych zdjęć.

    > Nie reklamowałem, nie będę kopał się z koniem.

    Zapewne wybrałeś papier o którym pisałem, nie przeczytałeś jego opisu, a
    nawet nie pokusiłeś się o wyjaśnienie sprawy.
    No rzetelna ta opinia zdecydowanie :) Wiem jak wyglądają tam reklamacje i
    zdziwiłbyś się że to kopanie się. Wręcz przeciwnie - często właśnie idą na
    rękę.

    > Jakość FotoOK bez reklamacji
    > znacznie lepsza i to im daję zarabiać, zwałaszcza że termny realizacji mają
    > ekspresowe.

    Lab jak lab, nie mają za wiele zleceń więc pewnie z czasem się wyrabiają,
    znacznie gorzej za to może być z chemią - dzisiejsze laby mają okrutne
    problemy z krystalizacją - jeśli tylko nie robią naprawdę wiele zdjęć to
    ich powtarzalność jest kiepska. Może jako tradycyjny lab nieinternetowy
    idzie im lepiej, ale to co jest na www to jest w skrócie tragedia i wierz
    mi że wiem co mówię.

    d.

  • 13. Data: 2009-09-04 19:19:38
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-02 11:53:34 +0200, Greg <o...@o...pl> said:

    > I zdjęcia krzywo przycinają, i mieszają zamówienia (moje zdjęcia poszły
    > na dwa różne nazwiska - na moje tyle ile zamówiłem chociaż pomieszali
    > ilości poszczególnych kadrów + dodatkową porcję na inne nazwisko), i z
    > kalibracją utrafić u nich nie mogę... To ostatnie to akurat może być
    > moja wina, ale tego krzywego przycinania to już nie rozumiem. Ramka 4mm
    > a mam 5mm z prawej i 3mm z lewej albo jeszcze większe różnice.

    A po jakiego grzyba zamawiasz te ramki? I jeszcze ekstra za to płacisz.
    Nie lepiej zrobić sobie samemu gotowy plik z ramką?
    Wysyłam do nich pliki gotowe i otrzymuję zdjęcia takie jak
    przygotowałem. Nie zależnie od formatu. A naświetlałem od 10xXX do
    70xXX
    (XX długość bardzo dowolna).
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-09-05 10:10:04
    Od: bikej <g...@g...com>

    wiadomościnews:h7k508$9nt$3@inews.gazeta.pl...

    polecamwww.fotook.plceny takie jak w Superfoto podczas "Szczęśliwych czwartków"
    > ale przez cały czas. Ekspresowa przesyłka i dobra jakość odbitek.

    chcialem sie zarejestrowac na fotook pare dni temu i wyprobowac ich.
    Wypelnilem formularz, ale niestety nie otrzymalem zwrotnego maila,
    koniecznego do rejestracji. Natomiast prosby o pomoc (wysylane z
    formularza kontaktowego) pozozstaja bez odpowiedzi. Wyglada na to, ze
    olewaja potencjalnych klientow:(

  • 15. Data: 2009-09-15 17:47:33
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "bikej" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > chcialem sie zarejestrowac na fotook pare dni temu i wyprobowac ich.
    > Wypelnilem formularz, ale niestety nie otrzymalem zwrotnego maila,
    > koniecznego do rejestracji.

    Dziwna sprawa, bo rejestracja przebiegała mi zwsze bezproblemowo (mam dwa
    konta) i bez problemu.

    > Natomiast prosby o pomoc (wysylane z formularza kontaktowego) pozozstaja
    > bez odpowiedzi. > Wyglada na to, ze olewaja potencjalnych klientow:(

    To naprawdę tajemnicza sprawa. Ostatnio już po zamknięciu zamówieniu i
    zapłaceniu przypomniało mi się, że jeszcze parę fotek muszę dodać do
    zamówienie. Wysłałem wiadomość przez formularz. Szybka odpowiedź, że mogę to
    zrobić. No i zdjęcia idą do mnie, bez podwójnej opłaty za przesyłkę...

  • 16. Data: 2009-09-15 17:53:36
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

> [...]
    > mniejszą rozdzielczość, ale struktura jest zupełnie inna (wygląda jak
    > stara fotografia). Moje pierwsze wrażenie też było takie, ale po prostu

    To raczej nie była wina złego papieru. Pamiętam, że takie fotki w czasach
    fotografii analogowej trafiały mi się z labów, które miały zużyty lub
    niedbale konserwowany sprzęt.

    > Wiem jak wyglądają tam reklamacje i zdziwiłbyś się że to kopanie się.
    > Wręcz przeciwnie - często właśnie idą na rękę.

    Ale po co mi reklamacja? Mam odsyłać, czekać, gdy FotoOK robi to szybciej i
    zdecydowanie lepiej? Wywoływałem dużą liczbę fotek w Superfoto i widzę, że
    systematycznie jakość się pogarszała. Ponadto po co mam czekać na czwartkowe
    "superokazje", jeśli FotoOK ma takie ceny cały czas???

> [...]
    > ich powtarzalność jest kiepska. Może jako tradycyjny lab nieinternetowy
    > idzie im lepiej, ale to co jest na www to jest w skrócie tragedia i wierz

    Ach tak, mam uwierzyć Tobie a nie własnym oczom :-)))

  • 17. Data: 2009-09-15 21:21:31
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Rabbit McCroolick wrote:
    > Dziwna sprawa, ... (mam dwa konta)

    (...)

    > To naprawdę tajemnicza sprawa.

    (...)

    > bez podwójnej opłaty za przesyłkę...

    Krótka piłka - masz cokolwiek z nimi wspólnego, że takie głupoty wypisujesz?
    Albo nie daj Boże pisałeś tego mega-bubla?

    d.

  • 18. Data: 2009-09-15 21:38:54
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-09-15 19:47:33 +0200, "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> said:

> [...]
    > zrobić. No i zdjęcia idą do mnie, bez podwójnej opłaty za przesyłkę...

    Stawiam, na problemy po stronie nadawcy. Przeglądarka, która nie chce
    gadać z ich systemem.

  • 19. Data: 2009-09-16 19:14:35
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Krótka piłka - masz cokolwiek z nimi wspólnego, że takie głupoty
    > wypisujesz?

    Owszem mam, jestem zadowolonym klientem i nie mogę zrozumieć, jak można
    wychwalać denne Superfoto.