  • 41. Data: 2014-11-30 21:01:36
    Temat: Re: LTE Solorza
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-30 20:33, the_foe pisze:

    > jak siec jest przeciązona to nawet 100G nie da ci dobrego pinga

    No to po to jest właśnie LTE, aby sieć była rzadziej przeciążona.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2014-11-30 22:06:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel wrote:

    > Obok szybkości ważny jest też ping. Im więcej G tym lepiej.

    ping nic nie zmienia. to jest UDP a TCP
    Możesz mieć superping i gówniany transfer
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2014-11-30 22:59:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-30 22:06, masti pisze:

    > ping nic nie zmienia.

    ???

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2014-12-01 16:55:12
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 30/11/14 22:59, Liwiusz wrote:
    > ???

    To ja jaśniej: w zasadzie ping i transfer to różne rzeczy. Owszem,
    często idą w parze, ale nie muszą.

    --
    Alf/red/

  • 45. Data: 2014-12-01 17:33:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-01 16:55, Alf/red/ pisze:

    > To ja jaśniej: w zasadzie ping i transfer to różne rzeczy. Owszem,
    > często idą w parze, ale nie muszą.

    No i?

    Zaprzeczasz, że LTE daje lepsze pingi?

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2014-12-01 19:58:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Alf/red/" m5i310$u4i$...@n...news.atman.pl

    > To ja jaśniej: w zasadzie ping i transfer to różne
    > rzeczy. Owszem, często idą w parze, ale nie muszą.

    W szczególności Aero2 idąc po LTE nie da
    150 Mb/s, ale dać powinno pingi dwucyfrowe.

    Można jeszcze zastanowić się nad tym, czy ping to opóźnienie,
    czy 2*opóźnienie. (czyli -- czy mamy ping, czy mamy ping i pong)

    [Jak już ktoś ;) tu zauważył -- pingi sekundowe rozkładają połączenie na łopatki.]

    [nie wiem, czy na obie... aby nie zbłaźnić się, nie będę pisał, że na dwie, ale
    czy pisząc 'łopatki' nie wskazuję, iż na obie naraz?... może napiszę 'rozkładają
    połączeniA na łopatki'?... w razie czego będę tłumaczył -- każde połączenie na
    jedną łopatkę?... nie... pozostawię to bez odpowiedzi, lub skwituję -- 'chyba to
    jasne'... mam mało czasu... na poczcie skombinuję kilka dni, dzięki czemu wyślę
    w listopadzie z datą październikową, ale mimo tego -- ciężko z czasem... muszę
    tak pisać, aby nie zawierać treści w tym pisaniu; treść bywa zgubna... milczenie
    zaś czy pustka -- to podzbiór każdego zbioru... milczenie można później dowolnie
    interpretować... zupełnie dowolnie...]

    Jak już ktoś ;) tu zauważył -- pingi sekundowe rozkładają połączenia na łopatki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2014-12-01 21:15:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > No i?
    >
    > Zaprzeczasz, że LTE daje lepsze pingi?

    pingi zależą od infrastruktury sieciowej i ilości urządzeń po drodze.
    nie ma to znaczenia czy będzie to 2G,3G czy LTE
    poza tym to jakbyś mówił, że skoro samolot szybko lata to pogoda też
    jest ładna

    poza tym możesz mieć super ping a dalej nie będzie działać.
    może też być odwrotnie.
    TIR DVD zapewni ci gigantyczny transfer duże ilości danych a ping będzie
    mieć traiczny.

  • 48. Data: 2014-12-01 21:19:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-01 21:15, masti pisze:

    > pingi zależą od infrastruktury sieciowej i ilości urządzeń po drodze.
    > nie ma to znaczenia czy będzie to 2G,3G czy LTE

    No i? Ile by tego nie było, to lepsze pingi przy danych warunkach da LTE
    niż 3g.

    > poza tym to jakbyś mówił, że skoro samolot szybko lata to pogoda też
    > jest ładna

    Póki co na razie ty próbujesz wykazać, że Concorde wcale nie lata(ł)
    szybciej od awionetki, bo... (i tu jakieś argumenty od czapy typu
    kolejka do odprawy).

    > poza tym możesz mieć super ping a dalej nie będzie działać.

    Co nie będzie działać (a działałoby przy 3g?)

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2014-12-01 21:20:52
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    > biegły ponowie wskazał, że w jego ocenie ani zdrowie powoda
    > ani wykonane badanie nie powoduje u niego niepełnosprawności

    Nie czytał twoich bredni na newsgrupach...
    Od razu byłaby zerowa grupa inwalidztwa.

    JS

  • 50. Data: 2014-12-01 21:32:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > No i? Ile by tego nie było, to lepsze pingi przy danych warunkach da LTE
    > niż 3g.

    a potrafisz to uzasadnić?