    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: LTE Solorza
    Date: Mon, 1 Dec 2014 19:58:07 +0100

    "Alf/red/" m5i310$u4i$...@n...news.atman.pl

    > To ja jaśniej: w zasadzie ping i transfer to różne
    > rzeczy. Owszem, często idą w parze, ale nie muszą.

    W szczególności Aero2 idąc po LTE nie da
    150 Mb/s, ale dać powinno pingi dwucyfrowe.

    Można jeszcze zastanowić się nad tym, czy ping to opóźnienie,
    czy 2*opóźnienie. (czyli -- czy mamy ping, czy mamy ping i pong)

    [Jak już ktoś ;) tu zauważył -- pingi sekundowe rozkładają połączenie na łopatki.]

    [nie wiem, czy na obie... aby nie zbłaźnić się, nie będę pisał, że na dwie, ale
    czy pisząc 'łopatki' nie wskazuję, iż na obie naraz?... może napiszę 'rozkładają
    połączeniA na łopatki'?... w razie czego będę tłumaczył -- każde połączenie na
    jedną łopatkę?... nie... pozostawię to bez odpowiedzi, lub skwituję -- 'chyba to
    jasne'... mam mało czasu... na poczcie skombinuję kilka dni, dzięki czemu wyślę
    w listopadzie z datą październikową, ale mimo tego -- ciężko z czasem... muszę
    tak pisać, aby nie zawierać treści w tym pisaniu; treść bywa zgubna... milczenie
    zaś czy pustka -- to podzbiór każdego zbioru... milczenie można później dowolnie
    interpretować... zupełnie dowolnie...]

    Jak już ktoś ;) tu zauważył -- pingi sekundowe rozkładają połączenia na łopatki.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'