  • 31. Data: 2014-11-29 20:15:59
    Temat: Re: LTE Solorza
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" m5d4dq$56a$...@d...me

    > Co?

    nie wiesz co usiłujesz mi wmawiać? czy możę nie potrafisz przeczytać
    cytatu z twoje wypowiedzi?

    > Sugerowałeś, że kilkadziesiąt GB to ,,cały internet''.

    nie

    > "masti" m52osr$fbn$...@d...me

    zadałem pytanie. To, zę dopowiadasz sobie do tego swoją historię to już
    Twój problem. Nadal zresztą nie jesteś w stanie wskazać owej "obrony
    Solorza", Zresztą niby przed czym lub kim?

    > Ja zaś zauważyłem, że 65 GB to 1 godzina LTE.
    > To także 1 godzina filmu w formacie znanym od chyba kilkunastu lat.
    >
    > -=-
    >
    > Już ogarniasz ogrom spraw? Czy może dać Ci czas na przemyślenia?

    widzę od razu, że wmawiasz mi swoje wyobrażenia. Bez żadnej podstawy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2014-11-29 20:40:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" m5d61f$bff$...@d...me

    > nie wiesz co usiłujesz mi wmawiać?

    Nie wmawiam. Zauważam, że wg Ciebie 65 GB to cały internet.

    > czy możę nie potrafisz przeczytać
    > cytatu z twoje wypowiedzi?

    A po polsku potrafisz pisać?

    > nie

    > zadałem pytanie.

    I dostałeś odpowiedź.

    > To, zę dopowiadasz sobie do tego swoją historię to już
    > Twój problem. Nadal zresztą nie jesteś w stanie wskazać
    > owej "obrony Solorza", Zresztą niby przed czym lub kim?

    Przed kąśliwymi uwagami. :)

    > widzę od razu, że wmawiasz mi swoje wyobrażenia. Bez żadnej podstawy.

    IMO masz przewidzenia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2014-11-29 21:38:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" m5d61f$bff$...@d...me

    > Nie wmawiam. Zauważam, że wg Ciebie 65 GB to cały internet.

    wróć może do lasu szukać sygnału GPS. Bo czytanie Ci nie idzie

  • 34. Data: 2014-11-29 21:58:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > wróć może do lasu szukać sygnału GPS. Bo czytanie Ci nie idzie

    Leszek nigdzy nie szuka w lesie - on zawsze szuka stoiska z mlekiem w
    Kauflandzie.

    --
    marfi

  • 35. Data: 2014-11-30 00:03:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 547a335e$0$21561$6...@n...neostrada.pl

    Nie zgubiłem. :)

    > Leszek nigdzy nie szuka w lesie - on zawsze szuka stoiska z mlekiem w Kauflandzie.

    W Białymstoku nie ma Kauflandów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2014-11-30 11:21:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-29 18:38, Robert Tomasik pisze:

    > Zwróciłem i nie znalazłem.Odnośne dokumenty są pod adresem
    > http://www.plus.pl/internet-lte/ . Znajdź tam to, o czym piszesz.

    W regulaminie promocji:

    Zgodnie z rosnącym zużyciem danych przez Abonenta,
    Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów
    technicznych transmisji danych w ramac
    h usługi ,,LTE bez limitu" z zachowaniem różnic między klasami wskazanymi w
    lit. a, w tym obniżenie prędkości transmisji danych do 32 kb/s

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2014-11-30 11:40:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > h usługi ,,LTE bez limitu" z zachowaniem różnic między klasami wskazanymi
    > lit. a, w tym obniżenie prędkości transmisji danych do 32 kb/s

    Tam nie znalazłem. Co więcej, teraz przyglądając się temu dokładniej
    znalazłem przychodzące do modemu SMS (kto to czyta), z których wynika, że w
    zeszłym miesiącu obniżono prędkość, bo jakiś tam limit przekroczyłem. Ja to
    używam jako awaryjny net i rzadko używam, a dostałem w promocji za 1
    zł/m-c. Darowanemu koniowi się w zęby nie zagląda :- Ale masz rację.

  • 38. Data: 2014-11-30 12:50:57
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-11-29 o 13:27, Liwiusz pisze:

    > Na przykład tym, którzy nie chcą się wiązać kablem i umową (bo na
    > przykład wynajmują mieszkanie, są mobilni itp. itd.).

    nie zrozumiałeś, jak zwykle. LTE nie jest po to by było szybko, tylko po
    to by szybciej limit został wyczerpany albo skuteczniej nacinać nowych
    użytkowników smartfonów z włączoną transmisją danych. I w tym kontekscie
    LTE jest dla typowego konsumenta niepotrzebne. Dla więkoszośći to nawet
    3g nie daje wartosci dodanej - ja np. nie używam.
    --
    @foe_pl

  • 39. Data: 2014-11-30 17:33:17
    Od: Eneuel <e...@g...com>

    the_foe wrote:

> [...]
    > LTE jest dla typowego konsumenta niepotrzebne. Dla więkoszośći to nawet
    > 3g nie daje wartosci dodanej - ja np. nie używam.

    Obok szybkości ważny jest też ping. Im więcej G tym lepiej.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 40. Data: 2014-11-30 20:33:18
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-11-30 o 17:33, Eneuel pisze:

    > Obok szybkości ważny jest też ping. Im więcej G tym lepiej.

    jak siec jest przeciązona to nawet 100G nie da ci dobrego pinga

    --
    @foe_pl