    Subject: Re: LPG szarpie na ciepłym
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Fri, 3 Feb 2017 18:28:35 +0100

    W dniu 2017-02-02 o 19:34, Tomasz Pyra pisze:

    > Błąd to pewnie nie - im mniej ma do powiedzenia gazownik, tym lepiej :)

    Też wychodzę z takiego założenia. Mechanicy są różni, i im mają mniejszą
    możliwość ingerencji w określone przez producenta schematy, tym lepiej..

    > Trudno powiedzieć co osiągnąłeś obecnie.
    > Jaka jest jakość tego wszystkiego i jak to tam działa.
    >
    > Czasami oglądam jakąś instalację gazową i z moich obserwacji wynika że te
    > dzielą się na ogarnięte własnoręcznie przez właścicieli i pozostałe które
    > są tragiczne :)

    Jeżeli już pali więcej niż na benzynie to jest to praktycznie
    niezauważalne. Także wydaje się że nie stracił na mocy. Nie znaczy to
    oczywiście że tak wygląda stan faktyczny, bo tym autem jeżdżę głównie po
    bezdrożach i tym samym trudno coś precyzyjnie wyliczyć. Instalacja nie
    usunęła poszarpywania, ale to już nie wina jazdy na gazie, podsumowując
    - osiągnąłem to co chciałem, czyli kłopotów żadnych nie generuje a jazda
    znacząco tańsza.