eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG szarpie na ciepłymRe: LPG szarpie na ciepłym
  • Data: 2017-02-02 09:10:29
    Temat: Re: LPG szarpie na ciepłym
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-01-31 o 09:57, Trybun pisze:
    > W dniu 2017-01-25 o 18:36, Lewis pisze:
    >>
    >>> Tak, właśnie BRC. Wiesz, są różne priorytety w kwestii najgorsza,
    >>> najlepsza. Dla mnie liczyła się przede wszystkim cena, i taką założyłem.
    >>> Były w ofercie jeszcze tańsze, facet od instalacji szczerze ich nie
    >>> polecał. I heniek nie heniek, ważne aby było tanio i ekonomicznie. Nikt
    >>> nie zagwarantuje że droga automatycznie przełoży się na ekonomiczność. A
    >>> chyba właśnie po to się zakłada gaz, aby było taniej.. W starej Vectrze
    >>> miałem taką instalację za 1200zł, przez 12 lat użytkowania miała tylko
    >>> raz butlę wymienioną na nową, a pozostałe elementy nie ruszone nawet
    >>> palcem.
    >>>
    >>
    >> W jakichś wolnossących dupowozach jakoś to się sprawdzało. Mnie
    >> osobiście na wymioty zbiera jak przyjeżdża Pan benzą z turbo, najpierw
    >> chce program a później zakłada gaz... JAK NAJTANIEJ. Kij w to, że to
    >> nie będzie działać ale musi być tanio bo gaz jest przecież po to żeby
    >> było tanio no nie? No kurwa właśnie nie, gaz zakładamy u fachowca
    >> często 2x drożeszgo niż panowie kilka km dalej, wówczas to jeździ.
    >> Przez takich jak najtaniej powstał mit że gaz psuje silniki, non stop
    >> są jakieś problemy itd...
    >>
    >>
    >>
    >
    > W tej kalkulacji zapominasz o jednym - nikt nie zakłada gazu aby
    > poprawiać efektywność osiągów silnika, chodzi przeważnie o prozaiczną
    > sprawę - o oszczędności w użytkowaniu. Jak widzę Dacia wstawia
    > fabrycznie instalację którą wycenia nieomal na 10000zł, a taka
    > instalacje prywatnie można założyć już za około 3000zł. Wkładając
    > instalację za około 1/3 wartości pojazdu cała inwestycja może się nie
    > zwrócić do końca użytkowania pojazdu. I czy taniość instalacji z
    > automatu oznacza problemy. Z racji tego że w ostatnich czasach sporo
    > jeździłem autami wyposażonymi w tanie instalacje gazowe - śmiem wątpić.
    >

    Rozgraniczmy jedno, do wolnossaka który ma ze 120KM można założyć bardzo
    dobrą instalację za 2500-2700zł i zrobić to naprawdę solidnie i
    starannie. Do 4cyl turbo które ma 250KM nie zrobisz tego dobrze w tej
    kwocie.

    Jak ktoś zakłada instalację i pozbywa się wozu zanim minie 40-50kkm jest
    szansa że dojedzie ten okres bez większej awarii. Następny właściciel
    pewnie będzie robił remont silnika bo się gniazdo w głowicy upaliło,
    zawór urwał i wbił w tłok etc...

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: