    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LPG szarpie na ciepłym
    Date: Thu, 26 Jan 2017 08:47:35 +0100

    W dniu 2017-01-25 o 18:23, Trybun pisze:

    > Najprawdopodobniej cecha fabryczna. Nie tylko gazownik, ale każdy
    > mechanik u którego byłem odradzał grzebanie w tym. Żadnych gwarancji że
    > ten objaw usunie a możliwość jeszcze pogorszenia całkiem realna. No i
    > koszty takiego eksperymentowania. Do tego auta sama głupia przepustnica
    > to koszt około 1800zł

    Może jestem lajkonikiem, ale jeśli coś występuje tylko na gazie, to wina
    źle dobranej instalacji, albo złej regulacji. Nie może być tak, że
    obroty chwilowo rosną po puszczeniu pedału gazu na wciśniętym sprzęgle.

    Choć z drugiej strony nie napisałeś wprost czy ten objaw wystepuje
    również na benzynie.

    --
    viktorius