  • 81. Data: 2013-05-12 22:36:27
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: tá´Ź

    TW Dziobak wrote:

    > Mojemu trzymały, nie jestem wypadkiem przy pracy.

    Kto trzymał Twojemu staremu?

    > Pisali ci, że nie polecisz zafajdany trollu? To słuchaj starszych,
    > poukładaj kredki w pudełeczku według kolorów i spać bo jutro klasówka.

    Chcesz o tym porozmawiać na kozetce?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 82. Data: 2013-05-12 22:37:19
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Nie musi być wypadku, wystarczy żeby rozszczelniły się i gaz zacząłby
    > ulatniać się do bagażnika ;)

    Dokładnie, bagażnik raczej nie ma zaworu bezpieczeństwa.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 83. Data: 2013-05-12 23:27:29
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Ja bym jednak nie chciał wozić takiego palnika w bagażniku.

    Nikt by nie chciał, bo ani to ładne, a poza tym zajmuje miejsce (albo
    zamiast koła zapasowego, albo 1/3 bagażnika zabiera). Tylko ludzie chcą
    jeździć, a benzyna kosztuje naprawdę drogo.

    Robbo

  • 84. Data: 2013-05-12 23:28:10
    Od: tá´Ź

    Robbo wrote:

    > Nikt by nie chciał, bo ani to ładne, a poza tym zajmuje miejsce (albo
    > zamiast koła zapasowego, albo 1/3 bagażnika zabiera). Tylko ludzie chcą
    > jeździć, a benzyna kosztuje naprawdę drogo.

    A rower to co? Pies?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 85. Data: 2013-05-12 23:42:19
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-12 20:31, t? pisze:

    > Ale nie wybucha przy byle rozszczelnieniu.

    > 3 filmiki już pokazałem.

    Możesz dać jeszcze kilka. A najlepiej daj jakieś dane statystyczne
    wskazujące że samochód zasilany LPG jest bardziej niebezpieczny niż
    zasilany benzyną.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 86. Data: 2013-05-12 23:45:40
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-12 22:23, DoQ pisze:

    > Ta skąd, nie wybucha
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/wybuchla-instalacja-lpg-w-samochodzie-dwoje
    -rannych,1724242,324

    http://gazeo.pl/lpg/od-a-do-z/podrozowanie-na-lpg/Po
    rtugalia-LPG-moze-zejsc-do-podziemia,artykul,6848.ht
    ml.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 87. Data: 2013-05-12 23:52:00
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-12 14:50, bartekltg pisze:

    > Nie jest ciężko w laboratorium:>
    >
    > TAkim miejscem, gdzie zimne temperatury wchodzą pod strzechy
    > jest temperatura ciekłego azotu. Tu musi być zimniej.

    Nie ma problemu jak się ma ciekły hel :)
    Ale mając ciekły azot i trochę wiedzy to też da radę. Możesz zrobić
    chłodziarkę gazową. Oczywiście też raczej nie bazując na wyposażeniu
    przeciętnego garażu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 88. Data: 2013-05-12 23:53:07
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 12.05.2013 22:20, DoQ wrote:

    > Nie musi być wypadku, wystarczy żeby rozszczelniły się i gaz zacząłby
    > ulatniać się do bagażnika ;)

    Ale twierdzisz, że nie wyczujesz, że się gaz ulatnia, czy że z
    ulatniającym się do bagażnika gazem można jeździć i czekać na zapłon? I
    jak się to ma do ulatniających się oparów benzyny, które mają znacznie
    niższą temperaturę zapłonu?

    Michoo

  • 89. Data: 2013-05-12 23:54:01
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > A rower to co? Pies?

    Ja po mieście poruszam się na ogół pieszo albo rowerem, bo na benzynę mnie
    nie stać za bardzo. Natomiast na dalsze trasy na przykład serwisować maszynę
    trzeba już jechać samochodem, bo trudno inaczej zabrać narzędzia. Swoim
    samochodem nie jadę, bo mam tylko na benzynę. Jedziemy samochodem z
    instalacją gazową, bo taniej.

    R.

  • 90. Data: 2013-05-12 23:54:11
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-12 15:24, the_foe pisze:

> [...]

    Zamiast skraplać można nasycić nim pallad. Wchodzi w niego więcej niż by
    się dało skroplić w tej objętości.

    --
    pozdrawiam
    MD