eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG jednak niebezpieczneRe: LPG jednak niebezpieczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Date: Wed, 15 May 2013 01:42:51 +0200
    Organization: private
    Lines: 32
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <9...@p...pl.invalid>
    References: <518ecd46$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmmjm4$mhi$1@node1.news.atman.pl>
    <518ed427$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmmpsc$385$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <518f55e6$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmnlqc$1im$1@mx1.internetia.pl>
    <518f5b80$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmo0l4$4kb$1@mx1.internetia.pl>
    <518fe019$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <14yw2wyjudabs$.1lsv7zkme4ena$.dlg@40tude.net>
    <kmou8u$2nn$2@mx1.internetia.pl> <kmp33s$itk$1@mx1.internetia.pl>
    <kmpos3$nah$1@mx1.internetia.pl> <kmpus6$a7q$1@mx1.internetia.pl>
    <kmtmf4$fvf$1@mx1.internetia.pl> <kmtp9c$p50$1@mx1.internetia.pl>
    <kmtpkn$q00$2@mx1.internetia.pl>
    <51926b56$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmu4i1$tui$1@mx1.internetia.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <kmu6mg$591$1@mx1.internetia.pl>
    <5192a996$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <kmuae9$hkt$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-31-0-133-133.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1368574971 26654 31.0.133.133 (14 May 2013 23:42:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 May 2013 23:42:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <kmuae9$hkt$1@mx1.internetia.pl>
    X-Comment-To: DoQ
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492128 pl.pregierz:2070129
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello DoQ,

    Tuesday, May 14, 2013, 11:21:30 PM, you wrote:

    >> powietrzem w odpowiedniej proporcji to jest tzw. granica palności. Aby
    >> mógł nastąpić wybuch musi być dokąłdnie wymieszany z powietrzem w tzw.
    >> granicy wybuchowości, która dla propanu 2,12 - 9,35%, a dla butanu 1,8-8,5%
    >> Ponadto gaz wymieszany z powietrzem ze względu na wysoką temperaturę
    >> zapłonu ponad 450 stopni Celsjusza nie chce się zapalić od byle iskry.
    >> Potrzebuje znacznie większej temperatury i energii inicjującej.
    > To co detonuje LPG w plastikowych obudowach filtrów powietrza?

    Zawsze mi się wydawało, że jednak w kolektorze dolotowym... W którym
    masz dość dokładnie wymieszane LPG z powietrzem. Świadomie wymieszane.
    Rozerwanie obudowy filtra powietrza jest skutkiem wybuchu w kolektorze
    a sam wybuch w kolektorze jest skutkiem zetknięcia się mieszanki z
    resztkami gorących spalin po otwarciu zaworu dolotowego.
    A samo pojawienie się resztek gorących spalin wynika - paradoksalnie -
    z wadliwego, spóźnionego (samo)zapłonu mieszanki w cylindrze. Jest
    dość znana korelacja pomiędzy złym stanem układu zapłonowego a
    wybuchami w dolocie.

    > Jeszcze masz odwagę trollować?

    Ciebie nic nie przebije.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: