  • Data: 2009-03-08 21:24:07
    Temat: Re: LPC2378 problem
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po pierwsze - pin "ISP Enable", jest taki (nie pamiętam który to - nie
    jest raczej jakoś specjalnie oznaczany ;)).. rozumiem, że po
    zaprogramowaniu zapewniasz, żeby nie był umasiony przy starcie?? Druga
    sprawa - jaki jest CLK?? Proc powinien startować chyba z wewnętrznego
    RC, ale może wgrałeś jakiegoś "gotowca", który potem przełącza clocka na
    zewnętrzny, którego na przykład u Ciebie nie ma, albo nie działa ;)...
    Objawy nie działania często powoduje przejście procesora w dziwny stan
    (przerwanie, do którego nie ma procedury obsługi, Data Abort itp).
    Wówczas jest OK, bo to znaczy, że procesor chodzi, tylko program jest
    zły... no ale to właśnie będziesz mógł sprawdzić JTAGiem ;)... aha,
    jeszcze jedno - jeśli nie zgadza się CRC (to CRC jest z wektorów
    przerwań, czy raczej z całego programu??) - jeśli nie zgadza się CRC to
    o ile mnie pamięć nie myli - pros włącza bootloader'a (standardowego)
    niezależnie od stanu pinu "ISP Enable"... ale za to ostatnie głowy nie
    dam, nie korzystałem z tego "ficzera" :P...

    Pozdrawiam
    Konop