  • Data: 2017-06-14 16:17:20
    Temat: Re: [LOT] oopiniowania
    Od: TurboPascal <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14 czerwca 2017 14:32:52 użytkownik J.F. napisał:

    > A napięcia zmierzone, czemu nie wpisane na schemat?

    Do swojej, chyba całkiem przyzwoitej, analizy problemu wykorzystałem schemat podany
    przez dyskutanta "W systemie siła 'POPIS/EU"
    w jednej z jego wcześniejszych enuncjacji...
    Czuję się zupełnie jak pewien gość, który uratował kilkuletniego brzdąca przed
    zatonięciem w stawie i zamiast podziękowań
    usłyszał od rodziców topielca: A gdzie jest berecik? Na główce miał przecież taki
    śliczny berecik...

    > Nie chodzi o to, aby zmierzyć 13uV, tylko żeby się przekonać, że prawie
    > zero, więc napięcia na wejściach są równe :-)

    W świadomości dyskutanta "W systemie siła 'POPIS/EU" pojawiło się pewne niejasne
    przekonanie/wątpliwość, że potencjał elektr.
    wejścia odwracaj. jest wyższy niż potencjał elektr. wejścia nieodwracaj. Przewija się
    to we wszystkich prawie
    jego enuncjacjach w tym wątku... Przekonanie tak silne, że chwycił już za lutownicę,
    chcąc przelutować wejścia wzmacn. operac.
    Na szczęście zauważył, że jeden z rezystorów jest niedolutowany - usunął usterkę i na
    tym, zdaje się, na razie poprzestał...
    Łatwy pomiar tego napięcia mógłby wyprowadzić go z tego błędu i rozwiać skutecznie
    wszystkie wątpliwości...

    tak być. Dochodzenie można już zamknąć.

    Damy jeszcze szansę podejrzanemu na "ostatnie słowo" i można będzie przekazać akta
    wyżej do dalszego procedowania...

    dyskutantów...

    Nie mówiąc o 114 zwykłych oglądaczach...