  • 21. Data: 2010-05-17 20:03:21
    Temat: Re: LIM
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl>

    Jawi pisze:

    > Rozumiem, że wszystko przeczytałeś.

    Od A do Ź.

    m.

  • 22. Data: 2010-05-18 09:40:02
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "Andrzej Karpinski" <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz> napisał w
    wiadomości grup
    nity.infamis.org...
    > Swoja droga to idiotyzm, ze pad LIMu zabija pol Internetu.

    Pieprzenie. Mam serwerownię w Marriotcie i jakos brak pradu mialem gora 20 minut
    w przerwach. W tym czasie dzialaly UPSy, a w pozostalym czasie pracowal agregat
    pradotworczy budynku. I dostep do internetu mialem caly czas (swiatlo
    pociagniete na 13 pietro do wezla Netii).

    X.