  • 1. Data: 2010-05-14 17:55:59
    Temat: LIM
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    http://wiadomosci.onet.pl/2682,2170380,awaria_pradu_
    w_marriotcie_odciela_polakom_internet,wydarzenie_lok
    alne.html

    "Poważna awaria prądu w Marriotcie była przyczyną kłopotów z internetem w
    całej Polsce - informują internauci.

    Do awarii doszło około południa. - Nastąpiła awaria głównego urządzenia z
    powodu braku prądu. Potwierdziły to firmy ROBBO COMPUTER, eTop, ATM, Netia
    i Skynet"

    Hoho.. ROBBO COMPUTER i ATM :-)

    Swoja droga to idiotyzm, ze pad LIMu zabija pol Internetu.

    k.

  • 2. Data: 2010-05-14 21:15:12
    Temat: Re: LIM
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Andrzej Karpinski napisał:

    > Swoja droga to idiotyzm, ze pad LIMu zabija pol Internetu.

    Podobno w okolicach Okęcia jest taka jedna studnia, że jakby ją.... ten
    teges, to PL leży _dokumentnie_ :(

    --
    Ślązak

  • 3. Data: 2010-05-15 11:54:05
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 14 May 2010 23:15:12 +0200, Ślązak <s...@k...org.pl>
    wrote:

    >Podobno w okolicach Okęcia jest taka jedna studnia, że jakby ją.... ten
    >teges, to PL leży _dokumentnie_ :(

    taka historia sie zdarzyła gdzieś czasowo w okolicy przewrócenia się
    Gąbina (w wiadomosciach obie wiadomosci byly podane w formie
    łączonej,przynajmiej w komentarzach),ale wtedy chyba somoloty nie
    mogly korzystać z lotniska

    a pamietacie to celowe przeciecie swiatlowodu tepsY laczacego wawe z
    poznaniem ? facio chcial wymusic zalozenie telefonu,na ktory nie mogl
    sie doczekac, a w teposie mowili ze on chcial darmowe 2 linie :>

    ale to byly czasy....

  • 4. Data: 2010-05-15 12:44:38
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 15.05.2010 futszaK <f...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > poznaniem ? facio chcial wymusic zalozenie telefonu,na ktory nie mogl
    > sie doczekac, a w teposie mowili ze on chcial darmowe 2 linie :>

    No i klasyk w postaci światłowodu 2 lub 3cm pod chodnikiem w Bydgoszczy,
    który łączył Gdańsk z Poznaniem ;) Pech chciał, że akurat cieli asfalt w
    tym miejscu.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 5. Data: 2010-05-15 19:46:23
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-05-15 14:44, Łukasz Jagiełło pisze:
    > Dnia 15.05.2010 futszaK<f...@g...com> napisał/a:
    > No i klasyk w postaci światłowodu 2 lub 3cm pod chodnikiem w Bydgoszczy,
    > który łączył Gdańsk z Poznaniem ;) Pech chciał, że akurat cieli asfalt w

    na pudelek z tym:) znam sprawę, głupoty kolego piszesz:))) ot cały
    internet:)

  • 6. Data: 2010-05-16 00:02:37
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Jawi napisał:

    > na pudelek z tym:) znam sprawę, głupoty kolego piszesz:))) ot cały
    > internet:)

    To było OIDP na jakimś moście. Mam fotki z tego zajścia. Co akurat dokładnie
    przecięli tego nie wiem, widać było pocięte kable miedziane i szklane. Fakt
    faktem, że wtedy też mocny fakap w sieci był.

    --
    Ślązak

  • 7. Data: 2010-05-17 08:45:14
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Sun, 16 May 2010 02:02:37 +0200, Ślązak <s...@k...org.pl>
    wrote:

    >To było OIDP na jakimś moście. Mam fotki z tego zajścia. Co akurat dokładnie
    >przecięli tego nie wiem, widać było pocięte kable miedziane i szklane. Fakt
    >faktem, że wtedy też mocny fakap w sieci był.

    Wystarczy zeby budowlańcy w plany nie spojrzeli przy robocie albo nie
    stał kierownik budowy i patrzył gdzie koparka jedzie. W Warszawie -
    jeśłi chodzi o kableki czy światłowody - to norma. Przy czym trafić w
    kabelek czy światłowód to dośc prosto bo tego dużo a i plany bywają
    mało aktualne. Ale trafić w magistralę wodociągową czy gazową to niby
    problem a jednak co jakiś czas się zdarza. ;-) Gadąłem parę dni temu z
    facetem który nadzoruje roboty ziemne na rogu Twardej i Grzybowskiej
    rzut beretem od centrali Tepsy i mówił mi że mają stały kontakt bo
    plany planami a życie życiem i rózne kableki których nei ma na
    planach przy kopaniu wychodza na wierzch.

    Zdrówko

  • 8. Data: 2010-05-17 08:47:13
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 17-05-2010 10:45, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > plany planami a życie życiem i rózne kableki których nei ma na
    > planach przy kopaniu wychodza na wierzch.

    prawda. znajomy deweloper mowil mi, ze przy okazji nowej inwestycji
    (robienia dziury pod budynek) koparka przeciela kabel z pradem. prad
    ktory plynal kablem byl na tyle duzy, ze stopilo jeden zab w lyzce
    koparki. teraz najlepsze: kabla nie ma na planach, do awarii nikt nie
    przyjechal, prad wszedzie jest, a zaklad energetyczny twierdzi ze to nie
    ich.

  • 9. Data: 2010-05-17 08:53:10
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > koparki. teraz najlepsze: kabla nie ma na planach, do awarii nikt nie
    > przyjechal, prad wszedzie jest, a zaklad energetyczny twierdzi ze to nie

    tylko sie podpinac

    Icek

  • 10. Data: 2010-05-17 14:00:16
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    On 2010-05-15, Jawi <t...@p...pl> wrote:

    > na pudelek z tym:) znam sprawę, głupoty kolego piszesz:))) ot cały
    > internet:)

    http://dl.dropbox.com/u/133846/awaria_w_bydgoszczy/z
    dj004.jpg

    Sam piszesz głupoty.