  • 1. Data: 2013-07-31 19:39:04
    Temat: LG42LF65 - problemy z obrazem
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    Mam problem z moim 5-letnim już TV (TV LG 42LF65). Czasami po włączeniu
    nie zaskakuje ekran (czarny jakby był wyłączony) natomiast dzwięk
    słychać. Pomaga wyłączenie i włączenie. Natomiast drugi problem większy
    to poziome linie, a po jakimś czasie zanik ekranu. Występuje to przy
    ustawieniach konsoli lub dekodera UPC dla rozdzielczości 1080i. Przy
    zmniejszone rozdzielczości np. 720p problem również występuje, ale już
    nie tak często. Nakręciłem dzisiaj filmik telefonem jak to wygląda w
    praktyce: http://youtu.be/YOxIsWDHYyQ

    Da się to naprawić (jestem z Wrocławia)? Ile to może kosztować? Czy
    "wyrzucić go przez okno" i szukać nowego?

    tyran

  • 2. Data: 2013-07-31 21:45:50
    Temat: Re: LG42LF65 - problemy z obrazem
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    tyran wrote:
> [...]
    > problem również występuje, ale już nie tak często. Nakręciłem dzisiaj
    > filmik telefonem jak to wygląda w praktyce:

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum191.html

    tu poszukaj a jak nic to posta zrob

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=148
    2575&highlight=42lf65&sid=68bd3e0fe243b267590d17b03e
    76184f

    pewno ta drogą, jak masz 2 lewe rece i nie wiesz co to kalafonia, plus i minus,
    katoda, elektroda to zlec w jakims zakladzie. A co to wad na wizji hmm tu juz
    mam obawy ze tak prosto moze nie byc ale nie siedze w RTV, zaklocenia dosc
    cyfrowej natury ale moze cos nie styka na matrycy i idzie naprawic?