    From: tyran <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: LG42LF65 - problemy z obrazem
    Date: Wed, 31 Jul 2013 19:39:04 +0200

    Witam

    Mam problem z moim 5-letnim już TV (TV LG 42LF65). Czasami po włączeniu
    nie zaskakuje ekran (czarny jakby był wyłączony) natomiast dzwięk
    słychać. Pomaga wyłączenie i włączenie. Natomiast drugi problem większy
    to poziome linie, a po jakimś czasie zanik ekranu. Występuje to przy
    ustawieniach konsoli lub dekodera UPC dla rozdzielczości 1080i. Przy
    zmniejszone rozdzielczości np. 720p problem również występuje, ale już
    nie tak często. Nakręciłem dzisiaj filmik telefonem jak to wygląda w
    praktyce: http://youtu.be/YOxIsWDHYyQ

    Da się to naprawić (jestem z Wrocławia)? Ile to może kosztować? Czy
    "wyrzucić go przez okno" i szukać nowego?

    tyran