  • 1. Data: 2013-07-25 19:00:42
    Temat: samsung UE40D5500 iptv
    Od: MaRc <t...@g...com>

    Witam
    Nie jestem biegły w technologii tv. Mam telewizorek samsunga UE40D5500,
    ma on smart tv. coś mi się obiło o uszy, że na samsungach właśnie ze
    smart tv mogę oglądać sobie IPTV unicastowe jak i multicastowe.

    Może ktoś wie, jak "przerobić" ten telewizorek, żeby coś takiego
    obsługiwał? jestem skłonny nawet zainstalować inny firmware.

    Podpowie ktoś? z góry dzięki i pozdrawiam

    --
    MaRc
    Nie kłóć się z idiotą. Będziesz musiał zniżyć się do jego poziomu a

  • 2. Data: 2013-07-26 08:38:34
    Temat: Re: samsung UE40D5500 iptv
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-25 19:00, *MaRc* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    >
    > Może ktoś wie, jak "przerobić" ten telewizorek, żeby coś takiego
    > obsługiwał? jestem skłonny nawet zainstalować inny firmware.

    Najpierw byś musiał mieć dostawcę takich treści, bo to raczej nie lata
    samopas po sieci :)
    Jest np. taki Jambox, ale idę o zakład, ze nie uruchomili by Ci tego
    (jeśli jesteś w zasięgu) na TV, tylko musiał byś wziąć ich stb.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2013-07-26 16:20:10
    Od: MaRc <t...@g...com>

    On 26.07.2013 08:38, Mirek Ptak wrote:
> [...]
    > Jest np. taki Jambox, ale idę o zakład, ze nie uruchomili by Ci tego
    > (jeśli jesteś w zasięgu) na TV, tylko musiał byś wziąć ich stb.

    :) nie takie było pytanie :)
    content mam :P