  • Data: 2010-09-03 06:52:56
    Temat: Re: LG Swift vs N 5230 co?
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P. Gawryjołek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4c8085dd$0$22813$65785112@news.neostrada.pl...
    > Umowa orange oba po 1 zł. Co lepiej wybrać(przesiadka z K-800i)
    > proszę o rzeczowe argumenty z góry dzięki pozdrawiam

    Nie znam Swifta, ale miałem doczynienia z N5230. Ta Nokia to kicha jest.
    Podstawowy zarzut, to brak WiFi, jeśli nie masz pakietu transmiji danych to
    aplikacje musisz instalować po kablu (microUSB), którego nie ma w zestawie!
    Ekran opornościowy współcześnie, to jakieś nieporozumienie. Może obsługa
    rysikiem jest bardziej dokładna, ale mało wygodna w codziennym użytkowaniu.
    W swoim Galaxy Spica, właściwie wszystkie operacje mogę zrobić jedną ręką
    (kciukiem), w Nokii to niemożliwe. Mam uraz do Symbiana, bo irytowały mnie
    cholerne certyfikaty. Android może nie jest doskonały ale zdecydowanie
    przyjaźniejszy użytkownikowi i przyszłościowy (co przekłada się na rosnącą
    liczbę aplikacji) a Symbian się kończy... Zaleta Nokii to kompaktowy kształt
    i fakt, że wciąż ma wielu fanów, więc z odsprzedażą za dobre pieniądze nie
    będzie problemu. Fajnie, że w zestawie z Ery jest uchwyt samochodowy, ale
    nawigacja na takim ekranie nie jest przyjemna. Fajniej będzie na 3 calach
    Swifta. I jego zdecydowanie był wybrał.