  • Data: 2010-09-03 08:43:38
    Temat: Re: LG Swift vs N 5230 co?
    Od: "P. Gawryjołek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:i5q7oe$avg$1@inews.gazeta.pl...

    > Znaczy bez pakietu nie masz netu w fonie? W jakiej sieci?
    >
    > kt?rego nie ma w zestawie!
    >
    > Czego dokładnie nie możesz zrobić kciukiem?
    >
    > --
    > ALEX Templar

    Chcę wziąść pakiet z netem. Mieszkam na wsi więc WiFi chyba rzadko ale się
    przydaje.
    Do tej pory nigdy nie miałem do czynienia z firmą LG i raczej nie mam do
    niej przekonania. Obawiam się aby nie była to ładna tania zabawka. Nie wiem
    jak bateria, z komunikacja z kompem itp. jesli okaże się naprawdę lepszy od
    Nokii to się przekonam. PG