  • Data: 2010-09-03 14:18:46
    Temat: Re: LG Swift vs N 5230 co?
    Od: ALEX <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 3-09-10 15:35, Rabbit McCroolick pisze:

    > Ta Nokia nie była moja a szwagrowa. On krzywo patrzył na same pakiety
    > ściągane przy AGPS a ja mu chciałem nawigację zainstalować... Sieć to Era.
    > Musiałem po swój kabel do domu gonić.

    Kumam. Ale zastrzeliłeś mnie tym brakiem kabla, sądziłem że 5230 ma. To
    wszak nie lowend, bo tam bym zrozumiał. Poziom +- 5530, a ta kabel USB
    ma. Choć fakt, czasy takie że smart bez pakietu coraz bardziej jakiś
    taki niepełnosprawny się staje :-/
    BTW Szwagier widział OM w najnowszej odsłonie? Z temperaturą, ciekawymi
    miejscami, repertuarem kin teatrów koncertów itd, hotelami, miejscem do
    zgłaszania błędów w mapach? Nawet sensownie to zrobione. Dopiero będzie
    miał problem, bo bez dostępu do netu nie działa ;->

    > Choćby napisać esemesa.

    Ja to robię bez problemu. Może masz duże palce? Może treningu trochę brak?

    --
    ALEX Templar