  • Data: 2010-05-16 09:44:57
    Temat: Re: LG, Samsung, Nokia???
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miodu" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:bb9b3217-bf99-41b1-8f5f-b16b9f29f646@y12g2000vb
    r.googlegroups.com...
    On 15 Maj, 23:23, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > jak naprzykład brak widoczności wyświetlanych klawiszy, w jasnym
    > otoczeniu "na słońcu"

    Haha, zgadza się. To jest wada, ale zaletą są wspomniane już
    klawiatury. Potrzebuję i angielskiej i rosyjskiej, próba używania
    cyrylicy na laptopie skraca moje życie o dobrych kilka lat.

    Nie wiem jak z powyższym warunkiem bo nie używałem nigdy ale
    wybrałem nokię 5800 XM.
    1. Samodzielna wymiana softu na nowszy
    2. Darmowa nawigacja
    3. Dość długo na rynku - > poprawiony soft, spadek ceny.