  • Data: 2010-05-16 06:59:10
    Temat: Re: LG, Samsung, Nokia???
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze:

    > od telefonu, firmy, niewiele zależy. jeśli chcesz nad tym _sam_ panować
    > to zaintersuj sie systemem operacyjnym urządznia.

    Wiodące pytanie. W systemie producenta np. bardzo fajny moduł emailowy,
    kiepski SMS-owy (lub na odwrót). Nie zrobisz nic. Na posiadającym
    powszechny system, mam alternatywny program mailowy (ten mi pasuje),
    trzeci powiadamiacz SMS (lepszy, ale szukam dalej).

    Natomiast są też ludzie, dla których takie wymiany softu, szukanie to
    jak po hebrajsku.

    Nie jestem analitykiem rynku, zupełnie subiektywnie Koreańczycy wydali
    mi sie bardziej innowacyjni w konstrukcjach i tańsi (na gruncie tel z
    systemami własnymi).
    Ale wylądowałem na koreańskim Androidzie.