  • Data: 2010-11-20 20:09:13
    Temat: Re: LEDy 230v z oprawka E14 co warta?
    Od: EM <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Tak z ciekawości - co mówił konstruktor, w czym
    > teoretycznie miały być lepsze? Swoją oddałem do sklepu, więc sekcji
    > zwłok nie robiłem.

    Tzn. to tylko przy okazji wspominał o tym unlimited on-off. Moje
    świetlówki się nie przepalają i nie jestem na czasie.

    Akurat testował emisję RF ciekawych nowych konstrukcji z regulacją mocy
    w szerokim zakresie za pomocą pilota lub przycisku. Ogólnie fajne rzeczy.

    Szkoda, ze przegrzali biznes
    Ale cały czas dostępne są zasilacze do halogenów od nich, tzn. EMC.
    (Gowena to marka handlowa)
    Ich cechą jest praca od 0 obciążenia. Tak więc są stosownane także do
    zasilania "żarówek" LEDowcyh.

    EM