  • Data: 2010-11-19 23:39:16
    Temat: Re: LEDy 230v z oprawka E14 co warta?
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik EM napisał:
    > Pewnie racja, ale są dostępne teraz nawet takie "unlimited on-off".
    > Np. z Goveny, która upadła. Miałem przyjemność spotkać konstruktora od
    > nich i rozmawiać na ten temat.

    Nie twierdzę, że 1 sztuka to reprezentatywny test ale kupiłem taką
    govenę do łazienki i padła jak najtańszy szit po dwóch miesiącach. Teraz
    od prawie roku siedzi tam osram dulux i jest OK. Govena była naprawdę
    droga (extra trwałość :-)) i do licha nikt jej w mojej okolicy nie
    chciał sprowadzać. Wszyscy słyszeli ale się krzywili i mówili, że tego
    nie sprowadzą. Znalazłem ją w sklepie z częściami elektronicznymi a nie
    z oświetleniem.
    Na oko w obu (govena i osram) najpierw następuje rozgrzanie a dopiero
    potem zapłon. Tak z ciekawości - co mówił konstruktor, w czym
    teoretycznie miały być lepsze? Swoją oddałem do sklepu, więc sekcji
    zwłok nie robiłem.
    Maciek