  • Data: 2010-11-19 13:19:54
    Temat: Re: LEDy 230v z oprawka E14 co warta?
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witajcie,
    > pytanie czy kto¶ z Was mia³ okazjê przetestowaæ/zobaczyæ
    jak ¶wiec±
    > '¿arówki' LED z trzonkiem E14?

    Zajrzyj tu:
    http://www.dealextreme.com/products.dx/category.907

    Mam co prawda z trzonkiem MR16 takie:

    pracują w kuchni, zapalane wielokrotnie w ciągu dnia, pracują już od roku, z
    powodzeniem zastąpiły halogeny (subiektywnie świecą jak 20W halogen).

    (Kurczę, nie zoczyłem tam nic z trzonkiem E14... Ale może się przyda.)

    Pzdr.
    Marcin S.