eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLED w bezpieczniku samochodowym › Re: LED w bezpieczniku samochodowym
  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <i9ejp1$aar$1@news.dialog.net.pl> <i9emb9$930$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: LED w bezpieczniku samochodowym
    Date: Mon, 18 Oct 2010 11:27:11 +0200
    Lines: 25
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Message-ID: <4cbc1302$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1287394050 213.192.88.238 (18 Oct 2010 11:27:30 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: piotr.galka.micromade
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:597577
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:i9emb9$930$1@news.onet.pl...
    >
    > Weź amperomierz w łapki i tak szukaj, bo jak 2 dni ucieka to są to upływy
    > kilkaset mA (żarówka cały czas w bagażniku świeci może?).
    >
    Od pewnego czasu podejrzewamy, że to nie muszą być upływy, a mogą być błędy
    w oprogramowaniu.
    Dwuletnie doświadczenie z dwoma S-Maxami. Każdy zaliczył w tym czasie tak z
    5 sytuacji, że rano - pusto w akumulatorze, a nie ma podstaw, aby winić
    akumulator, zostawione na noc światła (przełączniki mamy na stałe w pozycji,
    że światła gasną po wyłączeniu kluczyka), czy ujemny bilans - zdarzało się
    to na przykład po przejechaniu 200km, potem trochę dłużej otwarty sam
    bagażnik, potem zamknięcie i rano .. zonk.
    A, że te samochody "żyją" jeszcze po wyłączeniu to fakt - po jakimś czasie
    coś tam się w środku przekręca, coś pyka. Jak zmieniam żarówkę w reflektorze
    to mimo wyjętego kluczyka w ciągu tych kilkunastu minut kilka razy słychać
    jakieś manewry przekaźnikowo-silniczkowe.
    Gdybym miał wybór wolałbym samochód, który po wyłączeniu kluczyka jest po
    prostu wyłączony, a nie zajmuje się oświetlaniem mi sznurowadeł, a potem nie
    wiem czym. Ale wygląda na to, że taki wybór już jest chyba niemożliwy.
    P.G.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: